کد خبر : 46177 | 22 خرداد 1390 ساعت 11:37 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکره رم و اتحادیه فوتبال انگلیس بر سر فرانکو بالدینی

براساس گزارش رسانه های انگلیس، فرانکو بالدینی، دستیار فابیو کاپلو در تیم ملی انگلیس، این اجازه را از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس پیدا کرده که با باشگاه رم مذاکره کند. گفته می شود باشگاه ایتالیایی قصد دارد بالدینی را به عنوان مدیر سازمان فوتبال به کار بگیرد.

مذاکره رم و اتحادیه فوتبال انگلیس بر سر فرانکو بالدینی

  البته بالدینی قصد دارد در صورت برعهده گرفتن این پست ، همچنان به حضورش در تیم ملی انگلیس تا پایان رقابت های مقدماتی یورو 2012 ادامه بدهد.

بالدینی قرار است به زودی با دیوید برنشتاین، رئیس جدید اتحادیه فوتبال انگلیس دیدار کند و امیدوار است که او با حضور همزمانش در دو تیم موافقت کند.

والتر ساباتینی، مدیر ورزشی رم،  در گفتگو با نشریه تلگراف گفت:" بالدینی در صورت رفع مشکلش با تیم ملی انگلیس، تا چند ماه آینده در کنار ما خواهد بود. او به محض اینکه آزاد شود، به رم بازخواهد گشت."

بالدینی در تیم ملی انگلیس دست راست کاپلو محسوب می شود و وظیفه برقراری رابطه با بازیکنان را برعهده دارد. او همچنین بازیکنان لیگ های مختلف را زیر نظر دارد و تا در صورت دیدن بازیکنی مستعد او را به تیم ملی دعوت کنند. او در حال حاضر برای دیدن بازی های تیم زیر 21 سال اروپا در دانمارک به سر می برد.

 

 

دیدگاه‌ها