کد خبر : 48219 | 18 تیر 1390 ساعت 09:53 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

منصوری: حسنی‌صفت یا باید غرامت بدهد یا در مس بازی كند

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه گفت: حسنی‌صفت یا باید به ما غرامت بدهد یا فصل آینده برای مس بازی کند.

منصوری: حسنی‌صفت یا باید غرامت بدهد یا در مس بازی كند

 حسين منصوري در مورد وضعيت تيم مس سرچشمه عنوان کرد: با توجه به تغييراتي که در اساسنامه باشگاه‌ داشتيم بايد کار فشرده‌اي انجام دهيم و کاري که باشگاه‌هاي ديگر در مدت دو ماه و با 30 پرسنل انجام مي‌دهند ما بايد در مدت 20 روز و با 4 نفر انجام دهيم. کار سخت و نفسگيري در پيش داريم و البته نمي‌خواهيم از ساير باشگاه‌ها عقب بمانيم.

مديرعامل مس سرچشمه در مورد وضعيت علي حسني صفت دروازه‌بان فصل گذشته ملوان گفت: مستندات قرارداد اين بازيکن با مس سرچشمه را به سازمان ليگ و خدمت حجت الاسلام عليپور برديم. ايشان تصور مي‌کردند دلا‌ل‌هاي بدون مجوز، اين بازيکن را به مس سرچشمه آورده‌اند اما وقتي اصل قرارداد را خدمت ايشان ارايه کرديم که حسني صفت خودش پاي قرارداد را انگشت زده و امضا کرده است و پاي دلالي وسط نبوده، حق را به باشگاه ما داد.

منصوري افزود: به اين ترتيب حسني صفت يا بايد براي مس سرچشمه بازي کند يا اينکه خسارت باشگاه را به دليل امضاي قرارداد با باشگاه مس پرداخت کند و 50 درصد از مبلغ قراردادش را به ما بدهد. به دليل اينکه با اين بازيکن قرارداد داخلي امضا کرديم سه چهار دروا‌زه‌بان را رد کرديم و اکنون مي‌خواهيم از حقوق باشگاه دفاع کنيم.

 

دیدگاه‌ها