کد خبر : 54010 | 24 شهریور 1390 ساعت 16:03 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاملی مفرد: محکوم به شکست شهرداری هستیم

مدافع و کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به علت امتیازاتی که در سه بازی اخیر از دست داده ایم در بازی با شهرداری تبریز محکوم به پیروزی هستیم.

کاملی مفرد: محکوم به شکست شهرداری هستیم

 جلال کاملی مفرد ظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از دیدار با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، خوب تمرین کردیم تا بتوانیم با ارائه یک بازی عالی و حساب شده، شهرداری تبریز را با شکست بدرقه کنیم.

 وی افزود: تیم ها معمولا در اهواز بسته بازی می کنند به همین دلیل ما باید با حوصله و منطقی توپ را به گردش دربیاوریم ولی به علت امتیازاتی که در سه هفته اخیر از دست داده ایم محکوم به شکست شهرداری تبریز و پیروزی در این دیدار خانگی هستیم.


 کاملی مفرد عنوان کرد: امیدوارم بچه ها همت کنند و با ارائه یک بازی خوب به پیروزی دست پیدا کنیم تا دل هواداران ما شاد شود.


 بازیکن سابق تیم ملی در خصوص اینکه چقدر امیدوار است توسط کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال دعوت شود، گفت: هر بازیکنی در فوتبال نمی تواند بدون امید موفق باشد به همین دلیل من هم با امید فراوان برای فولاد بازی می کنم تا روزی به تیم ملی دعوت شوم.


 بازی دو تیم فولاد خوزستان و شهرداری تبریز از سری رقابت های هفته هفتم لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.

دیدگاه‌ها