کد خبر : 59366 | 25 آبان 1390 ساعت 16:15 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

کانالس:امیدوارم والنسیا برنده دیداررئال-والنسیاباشد

سرخیو کانالس، ستاره جوان اسپانیایی با روی کار آمدن ژوزه مورینیو از راسینگ سانتاندر به رئال مادرید آمد. ولی او به ندرت در رئال فرصت خود نمایی پیدا کرد تا اینکه به والنسیا منتقل شد.

کانالس:امیدوارم والنسیا برنده دیداررئال-والنسیاباشد

 کانالس که این روزها، روزهای سختی را پشت سرمی گذارد و درحال بازیابی است و حدود 6 ماهی به دلیل مصدومیت زانو از میادین ورزشی به دور خواهد بود. او در صحبتهایی دراین باره گفت:« به این شرایط عادت کرده ام.درکنار فیزیوتراپ ها به من خوش می گذرد. من خوشبخت ترین پسر دنیا نیستم ولی انگیزه های زیادی دارم؛ چون زانویم واکنش خیلی خوبی نسبت به مراحل درمانی نشان می دهد»
 او در ادامه صحبتهایش گفت:« تیمهای کمی هستند که بتوانند به رئال آسیب بزنند ولی والنسیا در سطح بالایی است و تیمهایی مثل چلسی یا بارسلونا را خیلی اذیت کرده. پس چرا نتوانیم به رئال آسیب بزنیم؟از هم تیمی هایم می خواهم که با 200% توان مقابل رئال بازی کنند. »
 
 کانالس ادامه داد:« الان من بازیکن والنسیا هستم و طرفدار این تیمم. ما برای پیروزی به زمین می رویم چون می خواهیم به حرکت روبه جلویمان ادامه دهیم. الان بازی خیلی پایاپای است و باید تا آخرین لحظه بجنیگم.رئال تیم قدرمندی است ولی ما هم باید به حرکت درمسیرمان ادامه دهیم. همیشه رقابت فراوانی میان بازیکنان دو تیم وجود دارد و بازیکنان رئال هم باانگیزه های زیادی مقابل ما قرار می گیرند؛چون مقابل تیم سوم لالیگا به میدان می روند.»
 
 ستاره جوان اسپانیایی در بخش پایانی صحبتهایش با تشکر از مورینیو که برایش پیغام انرژی بخش فرستاده، گفت:« هیچ مشکلی با مورینیو ندارم. او برای من چندین پیغام روحیه بخش فرستاد و من از او تشکر کردم. امری و هم تیمی هایم در والنسیا هم خیلی از من حمایت می کنند.»

دیدگاه‌ها