کد خبر : 59527 | 27 آبان 1390 ساعت 19:42 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

به علت مصدویت شدید

فریدون فضلی از فوتبال خداحافظی کرد

فریدون فضلی مهاجم کهنه کار و با سابقه تیم فوتبال نساجی قائم شهر پس از مصدومیت شدید از ناحیه ساق پا که در دیدار روز پنجشنبه این تیم مقابل تیم برق شیراز به وجود آمد، مجبور به خداحافظی از دنیای فوتبال شد.

فریدون فضلی از فوتبال خداحافظی کرد
سرپرست تیم فوتبال نساجی قائم شهر، روز جمعه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: ''''فریدون فضلی'''' پس از این مصدومیت شدید، از بیمارستان شیراز به شهرستان قائمشهر انتقال یافت و به رغم تلاش فراوان پزشکان، امیدی به بازگشت مجدد این بازیکن به دنیای فوتبال وجود ندارد.
''''رضا نیکزاد'''' ادامه داد: فضلی از ناحیه ساق پا دچار شکستی شدید شده است و تلاش پزشکان برای بهبودی وی همچنان ادامه دارد. فریدون فضلی که سابقه آقای گلی در لیگ برتر فوتبال ایران را نیز در کارنامه خود دارد، در شرایطی مجبور به خداحافظی از دنیای فوتبال شد  نام این بازیکن قائم شهری برای همیشه به عنوان یکی از گلزن ترین فوتبالیست های لیگ ایران در تاریخ این ورزش باقی خواهد ماند.
 فضلی که با 40 سال سن، یکی از پر دوام ترین فوتبالیست های لیگ ایران به شمار می رود، در این دیدار نیز زننده تنها گل تیمش مقابل تیم برق شیراز بود تا فوتبال را با گلزنی و البته با خاطره ای تلخ به پایان برساند

دیدگاه‌ها