کد خبر : 59570 | 28 آبان 1390 ساعت 10:54 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

دی بندتو: دروسی قراردادش را تمدید می کند

رئیس باشگاه رم از تمدید قرارداد هافبک ملی پوش ایتالیا مطمئن است.

دی بندتو: دروسی قراردادش را تمدید می کند

 به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، قرارداد دانیله دروسی تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و این بازیکن هنوز قرارداد خود با جالوروسی را تمدید نکرده است.

 گفت‌وگوی باشگاه با این بازیکن بر سر مسائل شخصی به بن بست رسیده و از چندین هفته پیش تاکنون هیچ پیشرفتی در مذاکره‌ها انجام نگرفته است ولی مالک آمریکایی این باشگاه از ماندن دروسی در باشگاه اطمینان دارد.

 توماس دی‌بندتو در این خصوص گفت: به ماندن او در رم بسیار خوش‌بین هستم. فرانکو بالدینی مسائل مربوط به دروسی را پیگیری می‌کند و تاکنون نیز برای راضی کردن این بازیکن تلاش زیادی انجام داده است. اکنون نمی‌توانم به شکل قطعی از ماندن وی در باشگاه چیزی بگویم ولی از ماندن او در المپیکو اطمینان دارم زیرا به توانایی‌های فرانکو نیز ایمان دارم.

 دانیله دروسی که از آکادمی جوانان باشگاه به تیم اصلی رم منتقل شده تا ژوئن 2012 در جالوروسی خواهد بود. روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی منچسترسیتی انگلیس یکی از علاقمندان به بازی وی است و بارها برای جذب این بازیکن سران باشگاهش را برای مذاکره ترغیب کرده است. اگر سران رم نتوانند دروسی را تا پیش از پایان قراردادش برای ماندن در باشگاه راضی کنند، آن‌گاه این بازیکن می‌تواند بر اساس قانون بوسمن رم را ترک کند.

دیدگاه‌ها