کد خبر : 59602 | 28 آبان 1390 ساعت 13:01 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

فریدون فضلی: خداحافظی‌ام از فوتبال دروغ است

خداحافظی من از فوتبال دروغ است و تا سه، چهار ماه دیگر برمی‌گردم. هر چند 40سال سن دارم ولی برای نیم فصل از یکی، دو تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم.

فریدون فضلی: خداحافظی‌ام از فوتبال دروغ است

 فريدون فضلي مهاجم تيم فوتبال نساجي قائم‌شهر در بازي با برق شيراز از ناحيه ساق پا دچار شکستگي شد و روزگذشته خبرهايي در خصوص خداحافظي او از دنياي فوتبال مطرح شد.

 
 فضلي در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل ابتدا در مورد مصدوميتش مي‌گويد:«‌ من در برخوردي که با دروازه‌بان حريف داشتم از ناحيه ساق پا (درشت‌ني) مصدوم شدم و استخوان ساق پايم شکست. روز گذشته هم در قائم‌شهر تحت عمل جراحي قرار گرفتم و فردا به احتمال فراوان از بيمارستان مرخص خواهم شد.»


 فضلي در پاسخ به اين سوال که چرا با اين وضعيت پايت را در شيراز يا تهران عمل نکردي و به قائم‌شهر رفتي خاطرنشان مي‌کند:« شرايط لازم مهيا نبود و مسئولان تيم هم پول نقد نداشتند که من در شيراز يا تهران جراحي شوم. البته در قائم‌شهر دکتر خوبي مرا جراحي کرد و حتي در هزينه جراحي به من تخفيف داد و مهم اين است که در کنار خانواده هستم. البته با پاي شکسته از شيراز به تهران آمدم و از تهران به قائم‌شهر و واقعا خيلي اذيت شدم.

 فضلي در پاسخ به اين سوال که آيا دروازه‌بان حريف عمدا به روي تو خطا کرد، خاطرنشان مي‌کند:« من هنوز فيلم بازي را نديدم ولي اگر عمداً اين کار را کرده باشد او را به خدا واگذار مي‌کنم. البته دروازه‌بان برق به بيمارستان در شيراز به من گفت که عمداً اين کار را انجام نداده است.»

 فضلي در مورد اينکه مي‌گويند او ديگر از دنياي فوتبال خداحافظي کرده است مي‌گويد:« من نمي‌دانم چه کسي اين حرف را زده است. خداحافظي من از فوتبال دروغ است و تا سه، چهار ماه ديگر برمي‌گردم. هر چند 40سال سن دارم ولي براي نيم فصل از يکي، دو تيم ليگ برتري پيشنهاد داشتم.»

دیدگاه‌ها