کد خبر : 1612918 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 23:53 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

اصفهانی ها میهمان نواز هستند؛

ترابی: پرسپولیس بازی‌های قبل هم خوب بود

مهدی ترابی هافبک مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش در بازی های قبلی هم مثل همین بازی که السد را شکست دادند، خوب بوده ولی داوران تصمیمات بدی گرفته اند.

ترابی: پرسپولیس بازی‌های قبل هم خوب بود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار برابر السد موفق شد به شکلی زیبا و با شوتی از راه دور گل اول بازی را ثبت کند، در این رابطه به خبرنگاران گفت: اول اینکه خدا را شکر می کنم که توانستیم بازی را ببریم. خدا را صد هزار مرتبه شکر که توانستم گل بزنم. این بازی ولی برای ما تشریفاتی بود. هدف ما این بود که در این فصل اتفاقات سال قبل را تکرار کنیم ولی نشد.


ترابی در پاسخ به این سوال که حسرت بازی های قبلی را می خورید یا نه، توضیح داد: بازی های قبلی هم ما خوب بودیم. در بازی قبلی داور روی من پنالتی نگرفت و در بازی اول هم گل آفساید زدند. در بازی رفت با السد هم دیدید که گل آفساید زدند. ولی خب قسمت نبود صعود کنیم و تلاش می کنیم سال آینده بهتر نتیجه بگیریم.


از ترابی پرسیده شد با توجه به اتفاقات دیدار برگشت برابر سپاهان، آیا از رفتن به نقش جهان ترس دارند یا خیر که او پاسخ داد: خب اتفاقاتی بود که افتاده؛ ما می رویم که بازی کنیم و قطعا مردم اصفهان هم میهمان نوازی خوبی از ما می کنند و از فردا هم تمرکز ما روی بازی سپاهان خواهد بود.


ترابی در پاسخ به این سوال که در اصفهان به پرسپولیسی ها فحاشی شده، بیان کرد: در رابطه با این موضوع صحبت نمی کنم. در بازی با سپاهان دنبال پیروزی و رفتن برای قهرمانی هستیم.


هافبک پرسپولیس در مورد حضور ویلموتس در فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی گفت:‌ هر مربی ای که بیاید برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم بتواند نتایج خوب کی روش را تکرار کند.


ترابی در پایان در پاسخ به سوالی که از او در مورد فصل آینده اش پرسیده شد، گفت که تمام تمرکزش روی بازی جام حذفی است و پس از این بازی در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها