کد خبر : 64365 | 17 دی 1390 ساعت 11:19 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

شیرزاد: بعد از یک‌سال و نیم گل زدم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از یک‌ سال و نیم توانستم برای استقلال گلزنی کنم.

شیرزاد: بعد از یک‌سال و نیم گل زدم

 جواد شیرزاد در مورد بازی روز گذشته استقلال و سپاهان گفت: با توجه به مصدومان و محرومانی که داشتیم بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از به خوبی استفاده کنیم. همین که تیمی می تواند این همه موقعیت خلق کند نشانه قوی بودن آن است.

 وی در مورد ناراحتی مظلومی از نتیجه تساوی مقابل سپاهان عنوان کرد: نیم فصل دوم شرایط فرق می کند و از دست دادن امتیازها و جبران آن کار راحتی نیست. او هم دوست داشت این بازی را می بردیم تا بتوانیم اختلاف امتیازمان را بیشتر کنیم.

 شیرزاد در ارتباط با اینکه سپاهانی ها معتقدند استقلال خوش شانس بود که بازنده نشد، گفت: آنها راست می گویند چون فقط تا پشت ۱۸ قدم ما می توانستند بیایند. حتما ضربه پنالتی را هم سپاهان از دست داد! پنالتی صورت گرفته کاملا درست بود و حتی در نیمه دوم آرش برهانی توپی را با سر زد و مدافع سپاهان او را زد ولی داور توجهی به این خطا نکرد.

 این بازیکن که روز گذشته تک گل استقلال را به ثمر رساند درباره شرایطش در این تیم گفت: بعد از یکسال و نیم توانستم دوباره برای استقلال گلزنی کنم. در هر تیمی بودم حداقل هر فصل ۶،۷ گل زدم اما در استقلال هنوز این فرصت را پیدا نکرده ام. باید بیشتر تلاش کنم تا بازی های بیشتری انجام دهم.

 وی افزود: امسال استقلال هر بازیکنی هم که گرفته چپ پا بوده و این نشان می دهد که باید رقابت بیشتری کنم. از اینکه توانستم گلزنی کنم خوشحالم اما باید کاری کنم که بیشتر در ترکیب اصلی قرار گیرم.

دیدگاه‌ها