کد خبر : 64601 | 19 دی 1390 ساعت 13:54 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

مک‌لارن: من دیکتاتور نیستم

مربی انگلیسی جدید تیم فوتبال توانت انشده هلند برخی از ادعا‌های رسانه‌ها مبنی بر خود رای بودن را قبول ندارد.

مک‌لارن: من دیکتاتور نیستم

 در روزهای گذشته استیو مک‌لارن، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ زمام امور تیم هلندی توانت‌انشده را برعهده گرفت و جانشین کو آدریانزه در این باشگاه هلندی شد.
 رسانه‌های نوشتاری هلند در این‌باره گزارش‌های متعددی را منتشر کردند که مشخص می‌کرد این مربی در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ که برای اولین بار زمام امور انشده را در اختیار داشت، همواره در پی تحقق افکار خویش و تحمیل آن به دیگران به ویژه بازیکنان و مدیران بوده است.
 
 برخی از نشریات این کشور مربی سابق ولفسبورگ آلمان را به طور غیرمستقیم «دیکتاتور» خواندند. اما خود وی این ادعا را نپذیرفت.
 مک‌لارن در مصاحبه‌ای با نشریه اینترنشنال چاپ آمستردام گفت: دو سال سابقه کار در هلند دارم. مردم اینجا قطعا در آن دوره دیدند چقدر به احساسات و افکار عمومی و همین‌طور نقطه نظرات بازیکنانم بها می‌دهم. حیرت می‌کنم چرا به من نسبت دیکتاتور می‌دهند در حالی که دیکتاتوری هیچ وقت در وجودم نبوده است.
 
 مک‌لارن ادامه داد: به افکارم اعتقاد دارم، افکاری که می‌دانم درست هستند. شاید رسانه‌ها توقع دارند باید این نوع نگرش را کنار بگذارم و به هر چیزی که گفته می‌شود، بدون تحقیق و بررسی گوش دهم.

دیدگاه‌ها