کد خبر : 65240 | 26 دی 1390 ساعت 08:26 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

آمادگی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای المپیک آسیایی

حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت:برای شرکت در المپیک آسیایی که اوایل خردادماه سال آینده به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود، آماده می شویم.

آمادگی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای المپیک آسیایی

 شمس'' گفت: اعضای تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای حضوری موفق در این رقابت ها تمام تلاش خود را در برگزاری موفق اردوهای پیش از اعزام انجام خواهد داد.

 وی ادامه داد: پس از رقابت های المپیک آسیایی همچنین تیم ملی فوتسال ناشنوایان تیرماه سال آینده در مسابقات جهانی ترکیه شرکت خواهد کرد.

 شمس ضمن تاکید بر حمایت بیشتر مسوولان ورزش کشور از ناشنوایان ابراز امیدواری کرد تا شاهد افتخارآفرینی های بیشتری از این ورزشکاران باشیم.

 سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان با اشاره به کسب عنوان قهرمانی تیم ایران در رقابت های جهانی سوئد در ماه گذشته، خاطرنشان کرد: در ترکیب 12 نفره تیم ملی دو بازیکن کرمانی حضور داشتند و همچنین ''رضا یوسفی'' به عنوان مربی کرمانی تیم ملی یکی از ارکان اصلی کسب این قهرمانی بود.

 وی در ادامه ضمن خوب ارزیابی کردن کرمان به عنوان میزبان رقابت های فوتبال لیگ برتر و لیگ دسته یک کشور که در سه ورزشگاه کرمان در حال برگزاری است، گفت: کرمان همیشه در فوتبال و فوتسال ناشنوایان قهرمان بوده است.

 مدیر فنی فوتبال فدراسیون ناشنوایان کشور هم بیان کرد: با انتخاب بازیکنان تیم ملی فوتبال ناشنوایان از سراسر کشور، اردوهای مناسب با زمان بندی مشخصی را برگزار می کنیم.

 ''غلامحسین پیروانی'' خاطرنشان کرد: استان کرمان سهم بسیاری در تیم های ملی ناشنوایان دارد و در آینده ای نزدیک شاهد صدور بازیکن از این استان به سایر استانهای کشور خواهیم بود.

دیدگاه‌ها