کد خبر : 66348 | 08 بهمن 1390 ساعت 13:53 | 949 بازدید | 0 دیدگاه

مک‌لارن پس از ناکامی در جذب نفرات جدید

سرمربی انگلیسی تیم فوتبال توانت انشده هلند پس از ناکامی در خرید بازیکنان جدید به کنایه گفت: مهم نیست، با همین کادر بازیکن هم قهرمان جهان می‌شویم.

مک‌لارن پس از ناکامی در جذب نفرات جدید

      به نقل از دتلگراف، استیو مک لارن از زمانی که برای دومین بار زمام امور تیم هلندی را در ابتدای سال نو میلادی برعهده گرفت، به مربی تبدیل شده که در مصاحبه‌هایش با رسانه‌ها به مقامات مسئول کنایه می‌زند.

مربی تیم ملی انگلیس در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ پس از آن‌که به خاطر عدم حمایت مالی کافی باشگاهش نتوانست نقاط ضعف انشده را در پست دفاع چپ و خط حمله با دو خرید، برطرف کند، با لحنی کنایه‌آمیز گفت: اصلا مهم نیست. با همین کادر هم نه فقط فاتح لیگ هلند بلکه قهرمان جهان خواهیم شد.

وی افزود:‌ البته باید در نظر گرفت معمولا تقویت تیم در ماه ژانویه با استفاده از بازیکنانی جدید امری کاملا دشوار است.  چون در این شرایط بازیکنان خوب تیم‌های دیگر عمدتا امکان انتقال نمی‌یابند یا این که بهای بازیکنان فوق‌العاده بالا است.

او نسبت به عملکرد دوایت ترین‌دالی، مدافع چپ کنونی این تیم که متحمل انتقادات بی‌شماری شده است،‌ اظهار داشت: من که از بازی دوایت لذت می‌برم. در مورد او خیلی می‌توان حرف زد. از جمله این که منتقدین فراموش کرده‌اند ما قبلا با وجود او قهرمان شدیم.
تیم تحت امر این مربی اکنون با ۳۶ امتیاز پس از آیندهوون (۴۱ امتیاز) و آلکمار (۳۹ امتیاز) صاحب رده سوم جدول لیگ هلند است.

 

دیدگاه‌ها