کد خبر : 973820 | 07 خرداد 1391 ساعت 13:21 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با استرالیا به بهبود شرایط کمک می‌کند

اولسن: خوشبختانه دو هفته فرصت داریم

سرمربی تیم ملی دانمارک معتقد است رویاروی با برزیل با وجود قبول شکست مفید بوده و روزهای بهتری برای تیمش در راه است.

اولسن: خوشبختانه دو هفته فرصت داریم

     به نقل از سایت فدراسیون فوتبال این کشور، مورتن اولسن که روز گذشته تیمش در دیدار تدارکاتی با برزیل در ورزشگاه شهر هامبورگ آلمان، 3 بر یک شکست خورد، اظهار داشت: با توجه به ناهماهنگی‌هایی که قبل از رویارویی با برزیل داشتیم، عملکرد تیم رضایت بخش بود. هر چند به لحاظ نتیجه، بازنده شدیم. ما در فاصله کمی قبل از این بازی،‌ موفق شدیم اردوی تدارکاتی را برای حضور در یورو 2012 را برپا کنیم. پس هماهنگی‌ در زمین در حد مطلوب نبود. اما من با توجه به شناخت و تجربه‌ای که از تیمم دارم، پیش‌بینی می‌کنم در روزهای آینده به شرایط بهتری برسیم.

اولسن ادامه داد: خوشبختانه تا شروع مرحله نهایی مسابقات، دو هفته فرصت داریم که باید به بهترین شکل ممکن برای آماده سازی استفاده کنیم. باید به حدی برسیم که همه از دانمارک به عنوان یک تیم خوب نام ببرند.

او ادامه داد: طی یک هفته آینده روزهای مهمی را در تمرینات در پیش داریم و باید با افزایش هماهنگی به سطح خوبی برسیم.

مربی مجرب وایکینگ‌ها افزود: فکر می‌کنم دیدار دوستانه با استرالیا که یکی از تیم های خوب جهان است، بتواند به ما در مسیری که در پیش داریم،‌ بسیار کمک کند.

تیم تحت رهبری این مربی در گروه دوم یورو 2012 با آلمان، هلند و پرتغال همگروه است. دیدار آزمایشی بعدی شاگردان وی روز شنبه مقابل کانگورها است.

اولسن در مورد بازی با برزیل همچنین بیان کرد: همه نام و آوازه آنان را می‌شناسند. این بازی دستاورد ارزشمندی برای ما داشت و خیلی درس‌ها گرفتیم. هر سه حریفی که در یورو 2012 داریم، با توجه به قدرتی که دارند، در حد و اندازه برزیل هستند. فکر می‌کنم برای رویارویی با آنها گامی بسیار ارزشمند با انجام این بازی برداشتیم.

 

دیدگاه‌ها