کد خبر : 974567 | 14 خرداد 1391 ساعت 13:29 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از جدایی از پسکارا

زمن: من سرمربی رم هستم

سرمربی فصل پیش پسکارا با توافق با سران باشگاه رم، فصل آینده در این تیم حضور خواهد داشت.

زمن: من سرمربی رم هستم

    به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، زدنک زمن فصل گذشته هدایت پسکارا در سری B را به عهده داشت و توانست این تیم را پس از 20 سال به سری A بازگرداند. او اکنون هدایت جالوروسی را به عهده گرفته تا کاری که 13 سال پیش آغاز کرده بود را به پایان برساند.

زمن در این مورد گفت: بله، من سرمربی رم هستم. از حضور در این باشگاه خوشحالم و از همه کسانی که برای این تیم کار کرده و همه آنهایی که به من این اجازه را دادند که هدایت رم را به عهده بگیرم تشکر می‌کنم. همه ما تلاش خواهیم کرد تا در فصل پیش رو با اشتیاق فراوان برای جالوروسی کار کرده تا به اهدافمان برسیم. البته باید از همه کسانی که در پسکارا نیز مرا همراهی کردند تشکر ویژه‌ای داشته باشم. چیزهایی که من در اتوبوس رو باز باشگاه پسکارا در جریان جشن صعود به سری A دیدم را هیچ جای دیگری ندیده‌ بودم. امیدوارم این تیم بتواند مدت زمان زیادی در سطح نخست فوتبال ایتالیا باقی بماند.

وی افزود: فصل آینده هدایت رم را به عهده خواهم داشت. پیش از این نیز در این باشگاه کار کرده‌ام ولی نتوانستم آن طور که می‌خواهم در این تیم نتیجه بگیرم. اکنون یک بار دیگر این شانس را دارم که هدایت این باشگاه بزرگ را به عهده بگیرم. تصور می‌کنم حضور در رم آخرین شانس من برای حضور در تیمی بزرگ و با اندیشه‌های بزرگ است زیرا من دیگر یک مربی جوان نیستم.

 

دیدگاه‌ها