کد خبر : 974737 | 16 خرداد 1391 ساعت 09:32 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری: قرارداد شمس تمام شده است

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند گفت: قابل پیش بینی بود که تیم ملی فوتسال در رقابت‌های آسیایی چنین نتایجی می‌گیرد.

طاهری: قرارداد شمس تمام شده است

    علی طاهری در خصوص نتایج تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و اینکه آیا در این سفر مذاکراتی با بازیکنان ملی پوش برای حضور در گیتی‌پسند انجام داده عنوان کرد: هیچ ملاقاتی با بازیکنان نداشتم و فقط برای تماشای بازی‌های تیم ملی به امارات رفتم.

وی درباره نتایج ایران خاطرنشان کرد: قبل از اینکه تیم اعزام شود، چنین نتایجی قابل پیش‌بینی بود، زمانی که دو تفکر در یک تیم وجود داشته باشد طبیعی است که چنین نتایجی رخ می‌دهد.

طاهری افزود: بازیکنان حریفان را دست‌کم گرفتند. دوگانگی تفکر از یک سو و دست‌کم گرفتن حریفان از سوی دیگر باعث شد چنین نتایجی رقم بخورد. شکست برابر تایلند هیچ توجیهی ندارد. البته این شکست زمان خوبی رقم خورد چرا که اگر در جام جهانی این اتفاق می‌افتاد برایمان گران تمام می‌شد و قابل جبران نبود اما هم‌اکنون می‌توانیم با برنامه‌ریزی از چنین شکست‌هایی درس عبرت بگیریم.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند درباره حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا و جذب بازیکنان جدید یادآور شد: حدود 90درصد با اسماعیل‌پور تمام کرده‌ایم و تقی‌زاده را نیز جذب کرده‌ایم. هرچند که امسال نسبت به سال گذشته بودجه ما کاهش پیدا کرده و در این راستا توجه ویژه‌ای به بومی‌گرایی و جوانان خواهیم داشت.

وی با اشاره به حضور در فوتبال عنوان کرد: از دسته سوم فوتبال را شروع کردیم و با توجه به اینکه سال اول توانستیم به لیگ دسته دوم صعود کنیم می‌خواهیم به این رشته توجه کنیم. سال گذشته قصد داشتیم به لیگ دسته اول بیاییم اما امکانات لازم را نداشتیم. امسال اگر تیمی در لیگ دسته اول برای معاوضه امتیاز وجود داشته باشد این کار را خواهیم کرد و به لیگ دسته اول خواهیم آمد.

طاهری در خصوص گلایه علیرضا افضل سرمربی گیتی‌پسند در خصوص سفرهای او گفت: سفرهایم را با رئیس‌ هیئت‌مدیره هماهنگ می‌کنم و برای کارهای باشگاه نیز می‌روم. شاید آقای افضل به خاطر اینکه مرا یک روز ندیده بود دلواپس شده بود. لیست سرمربی تیم اکثراً ملی‌پوشان بوده‌اند و کسانی که باید در تمرینات حاضر می‌شدند به تیم ملحق شده بودند.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در خصوص حضور نظری و شمسایی در لیست ارسال شده به AFC تصریح کرد: نظری و شمسایی در لیست ارسال شده ما حضور دارند اما مسائلی درباره توافقات مالی وجود دارد که تا امروز انجام خواهیم داد. وضعیت ملی‌پوشان گیتی‌پسند را امروز مشخص می‌کنیم تا تکلیف این تیم در جام باشگاه‌های آسیا مشخص شود.

وی درباره قول قهرمانی در سومین دوره جام باشگاه‌های آسیا تأکید کرد: برای قهرمانی به کویت خواهیم رفت، اما نتایج در فوتسال غیر قابل پیش‌بینی است.

طاهری در خصوص قرارداد شمس و حضورش در جام باشگاه‌های آسیا گفت: قرارداد شمس با ما تمام شده است، امروز و فردا باید جلسه‌ای با او داشته باشیم و برای فصل آینده در این باره تصمیم بگیریم.

 

دیدگاه‌ها