کد خبر : 976212 | 27 خرداد 1391 ساعت 11:12 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد عجیب مهمت شول و پاسخ ماریو گومز

مهمت شول ملی پوش سابق آلمان از شیرجه زدن های ' ماریو گومز' انتقاد کرد و گفت می ترسد این بازیکن آنقدر که روی زمین می خوابد سرانجام ' زخم بستر' بگیرد.

انتقاد عجیب مهمت شول و پاسخ ماریو گومز
با این حال گومز که با گل هایش آلمان را پیروز نبرد با هلند کرد این انتقادها را بی اهمیت جلوه داد و گفت:‌مهم این است که شما گل پیروزی تیم را به ثمر برسانید. مربی به من گفت همه چیز را فراموش کن و از بازیت خوشحال باش.
مهاجم تیم ملی آلمان در عین حال افزود: فقط بعد از بازی با هلند قدری آسوده شدیم. در همه حال احساس فشار می کردیم.
به گزارش دیلی تلگراف، آلمان پس از اسپانیا یکی از بخت های قهرمانی در این دوره از رقابت های اروپا محسوب می شود. گومز که نیمه اسپانیایی است می گوید مشتاق شکست دادن تیم سرزمین پدریش است.
اسپانیا در سال 2008 آلمان را از دور رقابت های یورو حذف کرد و در نیمه نهایی جام جهانی 2010 هم بر ‍ژرمن ها غلبه کرد.
گومز گفت: من بازی های تیم اسپانیا را زیاد نگاه می کنم. بازی آنها تماشایی است البته نه فقط برای من که نیمه اسپانیایی هستم.
مهاجم تیم ملی آلمان افزود: آنها مسلما یکی از بخت های قهرمانی هستند ولی ما در طول این مدت به آنها نزدیک تر شده ایم و هدف اصلی ما شکست دادن اسپانیا است.
شیوه گلزنی گومز در این دوره از رقابت های اروپا با عملکردش در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابرچلسی متفاوت است. ا و در آن دیدار همراه با بایرن مونیخ فرصت های خوبی را برای گلزنی از دست داد. با این حال در کیفیت فوتبال او نمی توان تردید کرد. او در دو فصل اخیر بوندس لیگا در 65 مسابقه 54گل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها