کد خبر : 980250 | 02 مرداد 1391 ساعت 12:44 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال انحلال باشگاه پورتسموث

مدیر باشگاه انگلیسی پورتسموث معتقد است ادعای نوانکو کانو ممکن است منجر به منحل شدن این باشگاه شود.

احتمال انحلال باشگاه پورتسموث

   به نقل از ساکرنت، پورتسموث که سال 2008 قهرمان جام حذفی فوتبال انگلیس شده بود، 2 فصل پیش به دلیل کسر 9 امتیاز از این تیم به دلیل مشکل‌های مالی، با قرار گرفتن در رتبه بیستم جدول به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

آنها که فصل گذشته را در چمپونشیپ انگلیس سپری کردند، به دلیل مشابه بازهم با کسر 10 امتیاز روبه‌رو و به دسته پایین‌تر سقوط کردند. با ادامه پیدا کردن مشکل‌های مالی این تیم، حضور پورتسموث در لیگ دسته سوم انگلیس نیز با کسر 10 امیتاز در ابتدای فصل خواهد بود.

اکنون با ادعای نوانکو کانو ممکن است باشگاه منحل شود و نتواند در 18 آگوست (28 مرداد) در دیدار نخست خود برابر بورن‌ماوس شرکت کند.

ترکیب باشگاه پورتسموپ اکنون از 12 بازیکن تشکیل شده که 8 تن از آنها پا به سن گذاشته هستند و مایکل اپلتون، سرمربی این تیم بودجه کافی برای امضای قرارداد با هیچ بازیکنی را ندارد. البته پیشنهاد فروش باشگاه نیز روی میز کار بالرام چاینرای، مالک باشگاه قرار دارد که پذیرش آن منوط به کاهش دستمزد همه بازیکنان این تیم خواهد بود.

ترور برچ،‌ رییس پورتسموث 5 هزار پوند از دستمزد خود را کاهش داده که این موضوع می‌تواند بازیکنی مانند تال بن هایم که 35 هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد را مجاب کند دستمزدش را کاهش دهد. تمامی این کارها زمانی انجام خواهند شد که باشگاه از خطر منحل شدن رهایی پیدا کند. این موضوع باز هم به بازیکنانی بستگی دارد که به هیچ وجه راضی به مصالحه با باشگاه نشده‌اند.

برچ در این زمینه گفت: باشگاه در چند هفته آینده، شاید هم 2 هفته دیگر منحل شود. این موضوع در پی کنار نیامدن برخی بازیکنان با کاهش دستمزدشان خواهد بود. ما هنوز بازیکنانی مانند تال بن هایم، دیو کیتسن و نوانکو کانو را در فهرست بازیکنان‌مان داریم. کانو در شرایط کنونی خواستار پرداخت دستمزدهای معوق خود شده که نزدیک به 3 میلیون پوند است. او اعلام کرده باشگاه را ترک خواهد کرد ولی این اتفاق زمانی خواهد افتاد که با او تسویه حساب شود. اکنون بودن یا نبودن باشگاه به دست بازیکنان افتاده است. باید تاکید کنم این اتفاق به هیچ وجه مشکل بازیکنان نیست که باشگاه به چنین روزی افتاده ولی آنها باید با ما در راستای حل این مشکل همکاری کنند.

 

دیدگاه‌ها