کد خبر : 981570 | 10 مرداد 1391 ساعت 15:54 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

زهرا دهقان : فکری به حال تیروکمان بکنید

بانوی کماندار ایران در المپیک لندن عملکردش را با توجه به شرایط خاص و نداشتن مربی رضایت‌بخش خواند و از مسئولان خواست به وضعیت فدراسیون تیروکمان رسیدگی کنند.

زهرا دهقان : فکری به حال تیروکمان بکنید
زهرا دهقان پس از حذف از بازي‌هاي المپيک گفت: نسبت به شرايطي که داشتم از عملکردم راضي‌ام اما نبود مربي در کنارم تاثير زيادي بر عملکردم گذاشت که حتي نتوانستم رکوردهاي خودم را بزنم.
وي با بيان اينکه مي‌توانست بهتر ظاهر شود، افزود: چنين چيزي اتفاق نيفتاد و فکر مي‌کنم اگر يک مربي کنار ما بود، نتيجه ديگري رقم مي‌خورد. رقيبم رنکينگ 10 جهان را داشت و توانست در اين مسابقه بسيار خوب کار کند. امروز همان مشکل مرحله مقدماتي را داشتم.
دهقان در مقايسه عملکردش با مسابقات انتخابي آمريکا و حضور بدون مربي در آن رقابت‌ها و کسب سهميه المپيک گفت: در آمريکا هم شرايط مشابهي داشتيم. در آن رقابت‌ها توانستم رکوردهاي خودم را تکرار کنم. هر چقدر نبودن مربي در کنارمان طولاني‌تر شود، تاثير بيشتري بر عملکرد ما خواهد داشت. مربيان کره‌اي به لندن آمدند اما اجازه ورود به زمين مسابقه به آنها داده نشد، هر چند اين مربيان توانستند از نظر روحي به ما کمک کنند. اميدوارم مسئولان فکري به حال فدراسيون تيروکمان کنند؛ در غير اين صورت ... البته اميد ما به خدا است.

دیدگاه‌ها