کد خبر : 983100 | 20 مرداد 1391 ساعت 14:38 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

شیرزاد:

مهم این است که پایان خوبی داشته باشیم

ملوان در سال‌های گذشته هم لیگ را خوب شروع می‌کرد ولی به دلیل مشکلات مالی پایان خوبی نداشت. با این حال امیدوارم امسال تا هفته‌های پایانی خوب پیش برویم .

 مهم این است که پایان خوبی داشته باشیم
نتایج خوب ملوان در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر باعث شده که هواداران این تیم امیدوار به کسب سهمیه آسیا باشند ولی بازیکنان ملوان تا به امروز قول صددرصد برای گرفتن سهمیه آسیا نداده‌اند.
جواد شیرزاد، مدافع چپ‌پای ملوان در گفت‌وگو با گل ابتدا در خصوص نتایج خوب این تیم می‌گوید: «فکر می‌کنم دلیل اصلی نتایج خوب تیم ما اتحاد و همدلی بازیکنان است. ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار داریم و تماشاگران هم خیلی خوب تیم را حمایت می‌کنند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. ملوان در سال‌های گذشته هم لیگ را خوب شروع می‌کرد ولی به دلیل مشکلات مالی پایان خوبی نداشت. با این حال امیدوارم امسال تا هفته‌های پایانی خوب پیش برویم و مهم این است که پایان خوبی داشته باشیم.»
شیرزاد در پاسخ به این سئوال که آیا ملوان امسال سهمیه آسیا را کسب خواهد کرد، خاطرنشان می‌کند: «نباید روی تیم ما فشار کاذب ایجاد شود. به هر حال امسال لیگ خیلی سخت شده و هنوز تکلیف سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص نیست. از طرفی امسال 4 تیم سقوط می‌کنند و واقعاً رقابت سخت است. هدف ما این است که علاوه بر انجام بازی‌های زیبا، نتایج خوبی بگیریم و اگر در این میان سهمیه آسیا هم گرفتیم فوق‌العاده خواهد شد.»

دیدگاه‌ها