کد خبر : 983510 | 22 مرداد 1391 ساعت 21:01 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

زدنک زمن: محرومیت کونته کافی نیست

زدنک زمن، سرمربی رم، مدت محرومیت آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس را مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد که این مربی نباید در این مدت با بازیکنانش در ارتباط باشد.

زدنک زمن: محرومیت کونته کافی نیست
 سرمربی 43 ساله یوونتوس به اتهام دست داشتن در رسوایی اسکومسه پولی برای 10 ماه از همراهی تیمش محروم شد اما این محرومیت تنها شامل همراهی تیم در زمان بازی می شود و او می تواند در طول هفته در تمرینات یوونتوس حضور داشته باشد. قرار است ماسیمو کارره را، دستیار کونته، در زمان بازی ها از روی نیمکت بازیکنان بیانکونری را هداست کند.
زمن در گفتگو با خبرنگاران گفت:" یک بازیکن محروم می تواند تمرین کند اما فکر می کنم یک بازیکن با محرومیت طولانی مدت نباید با تیم تمرین کند.
من همه احکام اعلام شده را نخواندم اما اگر قرار باشد این اتفاقات دیگر تکرار نشود، باید احکام سنگین تری اعلام می شد."
زمن همچنین ماتیا دسترو، بازیکن جدید تیمش را مورد ستایش قرار داد و گفت:" آیا از فروختن فابیو بورینی و به خدمت گرفتن دسترو راضی هستم؟ بله، ما این تصمیم را براساس توانایی های او گرفتیم و فکر می کنم دسترو بازیکن تکنیکی تری نسبت به بورینی است.
من پیش از این در مورد ترکیب اصلی تیمم تصمیم گیری کردم. من در تیمم برای هر پست دو بازیکن دارم. به همین دلیل بستگی به آمادگی بازیکنان دارد که من چه بازیکنی را در ترکیب اصلی قرار دهم.

دیدگاه‌ها