کد خبر : 983625 | 23 مرداد 1391 ساعت 19:07 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد فدراسیون فوتبال برزیل از رافائل

این بازیکن یکی از بازیکنان ثابت تیم مانو منزس در المپیک بود اما در اولین دقیقه از دیدار فینال دچار اشتباه شد .

انتقاد فدراسیون فوتبال برزیل از رافائل
فدراسیون فوتبال برزیل، رافائل داسیلوا، مدافع راست منچستریونایتد را به دلیل اشتباهش در دیدار مقابل مکزیک در فینال المپیک که به شکست 2-1 سلسائو منجر شد، مورد انتقاد قرار داد.
این بازیکن 21 ساله یکی از بازیکنان ثابت تیم مانو منزس در المپیک لندن بود اما در اولین دقیقه از دیدار فینال دچار اشتباه شد و با در اختیار قرار دادن توپ به بازیکنان حریف، پایه گذار گل اول اوریبه پرالتا شد.
برزیل در نیمه دوم گل دوم را نیز دریافت کرد و گل دقایق تلف شده هالک نیز نتوانست مانع از شکست این تیم شود تا سلسائو بار دیگر از رسیدن به مدال طلای المپیک بازبماند.
در بیانیه ای که در سایت فدراسیون فوتبال برزیل منتشر شده، آمده است:" رافائل می داند که اشتباه او باعث به ثمر رسیدن گل اول مکزیک در دیدار فینال المپیک 2010 لندن شد.
این را نمی توان انکار کرد. بازیکن جوانی مانند او با مهارت و اراده ای که دارد، نباید چنین اشتباهاتی مرتکب شود.
اشتباهات را باید اصلاح کرد. رافائل این را می‌داند. وقتی اوضاع آرام شود، او مطمئنا از این اشتباهش درس خواهد گرفت. در نهایت همه ما انسان هستیم و باید از اشتباهات مان درس بگیریم."
این در حالی است که سایر اعضای تیم برزیل از رافائل حمایت کردند و حتی نیمار اعلام کرد همه اعضای تیم بریل باید مسئولیت این شکست را بپذیرند.
این شکست فشارها را روی مانو منزس افزایش داد و حتی روماریو اعلام کرد این مربی باید از کار برکنار شود.

دیدگاه‌ها