کد خبر : 984122 | 28 مرداد 1391 ساعت 14:18 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

عابدی:نباید بیش از این شرمنده هواداران باشیم

مهاجم تیم فوتبال گهر دورود گفت: برابر ذوب آهن به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم تا بیش از این شرمنده هواداران خود نباشیم.

عابدی:نباید بیش از این شرمنده هواداران باشیم
فرید عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره دلایل عدم موفقیت تیمش در 4 دیدار نخست لیگ برتر فوتبال گفت: گهر از نظر بازیکن و مربی مشکلی نداشته و با وجود برخورداری از بازیکنان جوان و با انگیزه حرف‌های بسیاری برای گفتن مقابل حریفان داریم.
وی تصریح کرد: متاسفانه علیرغم انگیزه بسیار بالایی که در میان بازیکنان و کادر فنی گهر دورود وجود دارد، به دلیل برخی مشکلات عجیب ما در هفته‌های نخست لیگ برتر تنها 2 امتیاز کسب کردیم.
مهاجم تیم فوتبال گهر ادامه داد: به طور قطع همه مردم از این مسائل خبر دارند و می‌دانند ما نخستین تیمی در جهان هستیم که بازی‌های خانگی خود را چند صد کیلومتر دورتر از شهر خود برگزار می‌کند.
عابدی متذکر شد: گهر تاکنون از امتیاز میزبانی و برخوداری از حمایت هواداران خود محروم بوده و یکی از مهمترین دلایل نتایج ضعیف اخیر همین موضوع است.
وی تاکید کرد: به طور قطع اگر می‌توانستیم در خانه خود پذیرای حریفان باشیم، نتایج بهتری کسب کرده و اینگونه شرمنده هواداران گهر نمی‌شدیم.
عابدی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار آتی تیمش برابر ذوب آهن اشاره کرد و گفت: نخستین هدف ما در این بازی راضی کردن هوادارانی است که با تحمل سختی مسافرت‌های پی در پی، تیم خود را تشویق می‌کنند.
وی تاکید کرد: خوشبختانه در 2 هفته اخیر که رقابت‌های لیگ برتر تعطیل بود،‌ اردوی آماده‌سازی خوبی برگزار کرده و بسیاری از مشکلات فنی و تاکتیکی خود را برطرف کردیم.
این بازیکن فوتبال ادامه داد: در حال حاضر آماده بازی با ذوب آهن هستیم و با توجه به شرایط این تیم اصفهانی، تنها برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.
عابدی در پایان اظهار داشت: تقاضای ما از هواداران گهر با وجود اینکه تاکنون به خواسته خود نرسیده‌اند این است که در برابر ذوب آهن تیم شهرشان را حمایت کرده و امیدواریم با تشویق آنها بتوانیم در برابر ذوب‌آهن نخستین پیروزی را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها