کد خبر : 986803 | 21 شهریور 1391 ساعت 11:07 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

لاسانا دیارا: به خاطر اتوئو به آنژی رفتم

لاسانا دیارا، ستاره سابق رئال مادرید در صحبت هایی اعلام کرده که دلیلش برای پذیرش پیشنهاد آنژی ماخاچ قلعه رویای بازی کردن در کنار ساموئل اتوئو بوده و نه دریافت دستمزدی نجومی.

لاسانا دیارا: به خاطر اتوئو به آنژی رفتم

  این ستاره 27 ساله در روز پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی 4 ساله به آنژی پیوست  و این درحالی بود که تیم هایی مثل میلان و فنرباغچه به دنبال جذب او بودند.

دیارا روز دوشنبه در مراسم معارفه رسمی اش گفت:« اسپارتاک هم در بازار تابستانی به دنبال من بود ولی در آن زمان من فقط برروی کارم در رئال تمرکز کرده بودم. در مجموع ترجیح می دهم درمورد تیم هایی که به دنبالم بودند صحبت نکنم. آنژی بیش از سایر تیم ها تمایل داشت و مهمترین نکته برای من این بود که ساموئل اتوئو اینجاست. او برای من مثل یک برادر است. چرا نتوانیم در کنار هم موفق شویم؟»

این درحالی است که شنیده می شد که دلیل اصلی دیارا برای انتقال به آنژی، دریافت مبالغ هنگفت پول بوده ولی او این را هم رد می کند.

دیارا ادامه داد:« این چالش جدیدی است. الان تنها چند روز است که اینجا هستم ولی توانسته ام با تیم تمرین کنم. استقبال خوبی از من شده و من از همه متشکرم. معتقدم که آنژی می تواند خودش را بالا کشیده و قهرمان شود. چرا که نه؟ من در طول کارنامه ورزشی ام در باشگاه های معتبر اروپایی بازی کرده ام و باور کنید که جام های فراوانی هم کسب کرده و درآمد خوبی هم داشته ام.»

ستاره سابق آرسنال، چلسی و رئال ادامه داد:« کسانی که به تماشای بازی ها می آیند، بازیهای من را آنالیز خواهند کرد و بعد به من می گویند که به نظرشان چرا به آنژی آمده ام.»

بخش پایانی صحبت های لاسانا دیارا هم اتفاقات نژادپرستانه در فوتبال روسیه در سالهای اخیر بود. او دراین باره گفت:« جایی برای نژاد پرستی در دنیای فوتبال نیست. یوفا و فیفا باید با این بیماری مبارزه کنندد. من در کارنامه ورزشی ام، مشکل خاصی در این رابطه نداشته ام.»

دیارا در آنژی پیراهن شماره 85 را برتن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها