کد خبر : 986963 | 22 شهریور 1391 ساعت 21:01 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

طهماسبی: دنبال چهارمین برد پیاپی هستیم

کاپیتان پیکان گفت: اشتباهاتی که امسال داوران انجام دادند وحشتناک و فاجعه بارتر از سال های قبل بوده است.

طهماسبی: دنبال چهارمین برد پیاپی هستیم
 محمدرضاطهماسبی کاپیتان باتجربه پیکان در گفت و گو با پانا در خصوص وضعیت تیم پیکان اظهار داشت: تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و در این تعطیلات هم خوب استراحت کردیم و هم تمرینات منظم و شادابی داشتیم. بالاخره بچه ها مصمم هستند تا این شرایط خوب خود را حفظ کنند و نتایج خوب خود را ادامه دهیم.
وی افزود: اگر بازی های لیگ ادامه دار بود و مدام تعطیل نمی شد تیم ما می توانست شرایط خوب خود را ادامه دهد. بالاخره وقتی تیم ها از شرایط مسابقه خارج می شوند طبیعی است که روی کار آنها تاثیرمی گذارد با این حال این مشکل همه تیم هاست و کاری نمی شود کرد. اگر هردفعه این طور لیگ تعطیل شود واقعا بازیکنان خسته و فرسوده می شوند.
کاپیتان پیکان تصریح کرد: واقعا کار مربیان با این تعطیلی ها خیلی سخت است. بالاخره بازیکنان در این تعطیلی ها مدام باید بدنسازی و باتمرینات مداوم شرایط خود را حفظ کنند تا از آمادگی دور نشوند. البته خوشبختانه ویسی بادرایتی که دارد خیلی خوب هم به تیم استراحت داده و هم تمرینات خوبی را در نظر گرفت.
طهماسبی با اشاره به بازی با آلومینیوم گفت: همه بازی ها سخت است و اصلا کار آسانی نداریم. هیچ تیم ضعیفی در لیگ برتر نداریم و همه یک دست هستند. آلومینیوم هم تیم محکم و قوی دارد که خیلی کم گل خورده. در مقابل تیم ما هم خیلی گل زده و بهترین خط حمله را دارد. این رویارویی عیار مدافعان و مهاجمان دو تیم را مشخص می کند.
وی تاکید کرد: ما دنبال چهارمین برد پیاپی خود هستیم. الان اتفاق خاصی برای تیم ما هنوز نیفتاده. همان طور که قبلا 2 باخت پیاپی دادیم و بد نتیجه گرفتیم، گفتم که تیم ما شرایط بحرانی ندارد، الان هم می گویم هنوز کار خاصی نکردیم و نباید به این 3 برد قانع شویم. تیم ما چون زیاد تغییر داشته نیاز به زمان دارد و مطمئن باشید بهتر از این می شویم.
کاپیتان پیکان افزود: امسال کیفیت بازی ها خوب نبوده. بیشترین دلیلش هم داوری ها است که نسبت به سالهای گذشته واقعا ضعیف تر بوده. شاید آنها هم بعد از این وقفه ها به شرایط خوب برگردند و قضاوت ها بهتر شود. در این 7 هفته گذشته واقعا اشتباهات وحشتناک و فاجعه بار زیادی داشتیم. مثلا گل هایی را داوران ندیدند که خیلی تابلو بوده. البته این جای خوشبختی دارد که اشتباه داوران ما سهوی است چون واقعا داوران پاک و سالمی داریم ولی باید قبول کرد که این اشتباهات کیفیت بازی ها را هم پائین آورده است.

دیدگاه‌ها