کد خبر : 987609 | 29 شهریور 1391 ساعت 16:42 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

تاسوتی: تاکتیک میلان در آینده تغییر می کند

مائورو تاسوتی، دستیار ماسیملیانو الگری در باشگاه میلان بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل آندرلشت در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با خوش بینی رو به جلو نگاه می کرد.

تاسوتی: تاکتیک میلان در آینده تغییر می کند

    در پایان این بازی، او به شبکه ی میلان گفت: " در نیمه ی اول خوب کار نکردیم ؛چرا که سیستم بازی را تغییر داده بودیم و به زمان نیاز داشتیم تا بازیکنان بتوانند به شرایط تاکتیکی تیم عادت کنند. همین امر سبب شد که آن ها در نیمه ی اول توپ و میدان را در دست بگیرند."

  دستیار الگری ادامه داد:" در نیمه ی دوم کمی بهتر بودیم و توانستیم به کمک الشراوی به دروازه ی آن ها برسیم. این روز ها شرایط میلان به شدت دشوار است. ما امروز سعی کردیم یک خط هافبک متحد داشته باشیم تا بتوانیم شرایط دفاعی تیم را بهبود ببخشیم و البته بتوانیم به خط حمله نیز کمک کنیم. بازیکنان تکنیکی ما مانند مونتولیوو ، پاتو و روبینو در اوج نیستند و البته مونتاری را نیز در اختیار نداریم و این برای ما سنگین تمام خواهد شد و کار ما را سخت می کند. حضور این بازیکنان می تواند باعث تغییر در تیم شود."

دستیار مربی میلان درادامه از تغییراتی در رختکن روسونری صحبت کرده و گفته:" برخی چیزها در میلان تغییر خواهد کرد و تیم از لحاظ تاکتیکی به زودی دچار تغییراتی خواهد شد که در تابستان نیز بر روی آن تمرکز داشتیم. ما بر این باور هستیم که شانس کوچکی برای قهرمانی ما وجود دارد؛ اگر شانسی که در برابر بولونیا ما را همراهی کرد، در برابر سمپدوریا و آتالانتا با ما بود وضعیت میلان متفاوت می شد. بازی برابر اودینزه ساده نخواهد بود و ما باید به سرعت دست به کار شویم و شرایط میلان را بهبود ببخشیم. آن ها روز پنجشنبه باید به میدان بروند و یکشنبه به دیدار ما خواهند آمد که باید دید چه می شود."

دیدگاه‌ها