کد خبر : 988624 | 09 مهر 1391 ساعت 10:30 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

زمن: یوونتوس از هرنظر بهتر از ما بود

زندک زمن، سرمربی باشگاه رم از شکست 1-4 تیمش مقابل یوونتوس در مصاف شنبه شب دو تیم به شدت ناامید بود و در صحبت هایی به این نکته اشاره کرد که تیمش باید به روند رشد و پیشرفت ادامه دهد و در عین حال به تمجید از تیم حریف پرداخت.

زمن: یوونتوس از هرنظر بهتر از ما بود

   در نیمه اول این بازی جلوروسی خیلی سریع سه گل دریافت کرد و مربی این تیم معتقد است که شاگردانش در جریان این بازی، موفق نشدند که برای بازگشت به بازی، تلاش کنند.

زمن در کنفرانس خبری پایانی بازی به خبرنگاران گفت:« یوونتوس تیم برتر میدان بود. رم در حال رشد و پیشرفت است ولی این بازی وحشتناک بود. ما نه توانستیم حمله کنیم و نه توانستیم به خوبی دفاع کنیم. ما دائما تحت فشار بودیم. من کمتر آن حرکاتی که در تمرینات تیم تمرین می کردیم را از سوی شاگردانم دیدم؛ هرچند که ما در حال رشد و پیشرفت هستیم.»

مربی باتجربه رم ادامه داد:« دریافت زودهنگام سه گل، هر تیمی را از گردونه خارج می کند. شاید بازیکنان یوه آنقدر خوب بودند که ما فراموش کرده بودیم که چطور ایده هایمان را پیاده کنیم.»

زمن از تصمیمشش برای ترک پسکارا برای هدایت رم دفاع کرد و گفت: «من خوشحالم که در رم هستم و مطمئنم که ما بالاخره می توانیم توانایی هایمان را به نمایش بگذاریم. ما از هر بازی، درس هایی می گیریم که این درسها در طول فصل به کمک ما خواهد آمد. امیدوارم که این بازیکنان درک کنند که در بازی شنبه آن قدر که باید و شاید تلاش نکردند.»

رم بعد از دو شکست، دو تساوی و دو برد در رقابت های این فصل سری آ، در رده هشتم جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها