کد خبر : 989100 | 13 مهر 1391 ساعت 15:34 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

ابطحی:نتیجه‌گرفتن ازگیتی‌پسندکارسختی است

سیدمهدی ابطحی گفت: برای بالابردن کیفیت مسابقات لیگ باید حواشی‌ها را به حداقل برسانیم.

ابطحی:نتیجه‌گرفتن ازگیتی‌پسندکارسختی است
سرمربي تيم فوتسال ملي‌حفاري در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا پيش از بازي تيمش برابر گيتي‌پسند اصفهان اظهارکرد: تيم گيتي‌پسند در اين بازي از امتياز ميزباني سود مي‌برد. اين تيم در اين فصل بازيکنان خوبي را جذب کرده و نتيجه‌گرفتن برابر آن کار سختي است.
وي ادامه داد: در اين فصل از رقابت‌ها پس از اين‌که چهار تيم خوب ليگ منحل شده و بازيکنان اين تيم‌ها در ساير تيم‌ها تقسيم شدند، سطح رقابت‌ها بالاتر رفت و ديگر هيچ تيمي را نمي‌توان دست‌کم گرفت.
ابطحي افزود: تعدادي از تيم‌هاي ليگ هستند که بازي‌کردن با آن‌ها خيلي سخت است و آن‌ها پتانسيل قهرماني را دارند، به همين دليل مانند سال گذشته ديگر نمي‌توان بازي‌ها را پيش‌بيني کرد.
وي ادامه‌داد: اگرچه اين شرايط تا اندازه‌اي کيفيت رقابت‌ها را بالاتر مي‌برد ولي به نظر من در کشور ابتدا بايد حواشي فوتسال کم شود و بعد از آن است که مي‌توانيم سطح مسابقات را بالا ببريم.
سرمربي تيم فوتسال ملي‌حفاري اظهار کرد: اکنون در بخش داوري با دو اشتباه، سرنوشت بازي تغيير مي‌کند و تيم‌هاي ضعيف به راحتي مي‌توانند از تيم‌هاي قدرتمند امتياز بگيرند. اگر داوري کمتر در نتيجه بازي دخيل باشد، کيفيت فني را مي‌توان بالا برد و به سطح بالايي برسيم.
وي بيان‌کرد: اکنون تيم‌هاي پايين جدول نيز براي تيم‌هاي بالاي جدول حريفان سختي به شمار مي‌روند.
ابطحي با بيان اين‌که تيم ما با تمام تيم‌هاي ليگ متفاوت است، گفت: تيم ما به دور از هر گونه حاشيه، تمرينات و بازي‌هاي خود را پشت سر مي‌گذارد و من از عملکرد بازيکنانم لذت مي‌برم. بازيکنان ما، تيم را خانه خودشان مي‌دانند و در محيطي سالم و آرام کار مي‌کنند و به نظر من اين بهترين شرايطي است که يک تيم مي‌تواند داشته باشد.
وي افزود: بازيکنان ما تنها به دنبال تمرين‌کردن و گذراندن بازي‌ها نيستند، بلکه به دنبال پيشرفت و مطرح‌شدن هستند.
سرمربي تيم فوتسال ملي‌حفاري درخصوص وضعيت جسماني بازيکنانش پيش از اين بازي گفت: در اين ديدار بازيکن مصدوم نداريم و محمد صفري نيز که از مصدوميت رنج مي‌برد، براي اين ديدار آمادگي خود را به دست آورده است.

دیدگاه‌ها