کد خبر : 990798 | 02 آبان 1391 ساعت 13:20 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

مولایی:

فجرسپاسی تمام معیار‌های موفقیت را دارد

بازیکن فجرسپاسی معتقد است این تیم تمام معیار‌های موفقیت را دارد.

فجرسپاسی تمام معیار‌های موفقیت را دارد

    علی مولایی در مورد شرایط خودش در تیم فجرسپاسی گفت: شرایط خوبی دارم و بعد از مصدومیت ابتدای فصل دو هفته ای است که آماده شده ام و می توانم از این هفته به میدان بروم.

به گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: در مدت حضورم در فوتبال هم بدشانس بودم و هم مشاوران خوبی نداشتم. بعد از محرومیتی که به خاطر مثبت بودن تست دوپینگ برایم ایجاد شد مسولان مس کم لطفی کردند و به سپاهان رفتم. بعد از پشت سر گذاشتن یک سال و نیم محرومیت در حالی برگشتم که سپاهان در کورس قهرمانی بود و عماد رضا و ابراهیم توره مهاجمان این تیم بیش از 14 گل زده بودند. شرایط سخت بود اما با این وجود قلعه نویی به من اعتماد کرد و برای تیم خوب بازی کردم.

مولایی افزود: سپس به تراکتور رفتم که انتخاب درستی نبود و زیاد بازی نکردم. سال گذشته به صبا رفتم و بازی های خوبی کردم. با وجود پیشنهادهایی که از لحاظ مالی دو برابر صبا بود به خاطر ویسی به این تیم رفتم. با وجود رابطه خوبی که با گل محمدی داشتم بعد از حضور او فکر می کردم با من تماس بگیرد اما به او اطلاعات غلطی دادند و این اتفاق نیفتاد. ویسی گفته بود هرجا برود من را هم می برد اما بعد از رفتن به پیکان این اتفاق رخ نداد. حتی اواخر حضور در صبا زیاد بازی نمی کردم  که دلیل آن را نمی دانم. در نهایت هم امسال به فجر آمدم.

وی در مورد بازی روز جمعه فجر برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی سختی است، خودم بچه اهواز هستم و می دانم این تیم در خانه خوب بازی می کند. ما تیم جوانی هستیم که تمام معیارهای موفقیت را داریم. بازیکنان،‌ کادرفنی، مدیریت و... همه خوب هستند و باید هم نتایج خوبی بگیریم. یاوری به عنوان یک مربی بزرگ تیم را به خوبی آماده کرده است.

 

دیدگاه‌ها