کد خبر : 991448 | 08 آبان 1391 ساعت 21:03 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

زارعی:با این بازیکنان نمی‌توانیم در لیگ بمانیم

مهاجم تیم گهر دورود در مورد شانس ماندن تیمش در لیگ برتر گفت: با این بازیکنان نمی‌توانیم در لیگ بمانیم.

زارعی:با این بازیکنان نمی‌توانیم در لیگ بمانیم
 مجتبی زارعی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل استقلال، گفت: بازی برای ما برعکس استقلال زیاد خوب نبود. به تیم حریف تبریک می‌گویم آنها پتانسیل کسب این پیروزی را داشتند. استقلال هم از لحاظ مهره، فنی، امکانات و غیره از ما بهتر بود و باید هم در این مسابقه به پیروزی می‌رسید.
وی در مورد اینکه قبل از مسابقه خیلی کُری می‌خواندند، اظهار داشت: تلاش زیادی می‌کردیم که این بازی را ببریم، باید در میانه فصل بازیکنان دیگری جذب کنیم، نمی‌خواهیم برای حریفان زنگ تفریح باشد.
زارعی در مورد اینکه آیا گهر در لیگ برتر می‌ماند، افزود: با این بازیکنان نه، اما امیدوارم با حضور مایلی‌کهن که یک مربی کاربلد است، همچنین با کسب بازیکنان جدید بتوانیم در لیگ ماندگار شویم.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد اینکه تیم‌هایی که امید زیادی دارند، به دسته پائین‌تر سقوط می‌کنند و شما با این روحیه نمی‌توانید شانس زیادی داشته باشید، اظهار داشت: ناامید نیستیم، اما باید بیشتر تلاش کنیم. باید چند بازیکن خوب به تیم تزریق شود تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.
زارعی در مورد قضاوت بازیکنان و حمایت تماشاگران گهر گفت: متاسفانه داوری‌ها به ضرر ما بوده است و اگر برخی اتفاقات نمی‌افتاد، شاید تا به امروز امتیازات بیشتری داشتیم. خدا را شکر هواداران ما به خوبی حمایت می‌کنند و تأثیر زیادی روی کار ما می‌گذارند. امیدواریم نتایج بهتری کسب کنیم.

دیدگاه‌ها