کد خبر : 994574 | 12 آذر 1391 ساعت 11:10 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

طهماسبی: مقابل نفت‌آبادان باید هوشیار باشیم

کاپیتان تیم فوتبال پیکان در مورد بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت:‌ باید مقابل این تیم هوشیار باشیم.

طهماسبی: مقابل نفت‌آبادان باید هوشیار باشیم

    محمد رضا طهماسبی در مورد شرایط تیمش گفت: شرایط تیم ما خوب است. در آخرین بازی خود باید فجر سپاسی را می بردیم اما موقعیت هایمان گل نشد.

وی در مورد دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد:‌ بازی بسیار سختی در پیش داریم. صنعت نفت هرچند در انتهای جدول قرار دارد اما به هیچ وجه نمی توانیم آن ها را دست کم بگیریم. باید مقابل این تیم هوشیار باشیم. به 3 امتیاز این بازی نیاز داریم و حتما باید به پیروزی برسیم.

به گزارش فارس، کاپیتان تیم پیکان در مورد اینکه وضعیت این تیم بعد از بازی با پرسپولیس تغییرات زیادی پیدا کرده و در دفاع خوب عمل می کنند گفت‌: در ابتدا  لیگ خیلی بی مهابا حمله می کردیم و روی ضد حملات دروازه مان را باز شده می دیدیم. تقریبا تمامی حریفان این ضعف ما را متوجه شدند و از آن استفاده می کردند. روی این مشکل کار کردیم و در چند هفته اخیر در دفاع عملکرد بهتری داریم. همین که در بازی با ملوان و فجر دروازه ما بسته ماند نشان دهنده بهتر شدن وضعیت دفاع ما است.

وی در مورد اینکه آیا پیکان در نیم فصل نیاز به جذب بازیکن دارد تصریح کرد: صد در صد در همه مناطق نیاز به تقویت داریم. یکی دو بازیکن چند روزی است در تمرینات ما حاضر می شوند. مطمئنا در نیم فصل نیز چند بازیکن دیگر جذب خواهند شد تا در ادامه مسابقات بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

طهماسبی در مورد اینکه آیا از جایگاه نیم فصل اول راضی هستند خاطر نشان کرد: مطمئنا از جایگاهمان راضی نیستیم و توقع داشتیم نتایج بهتری می گرفتیم. مشکل ما در عدم کنترل ضد حملات حریف باعث شد تا امتیازات زیادی از دست بدهیم. به هر تمام تلاش ما این است که در نیم فصل دوم عملکرد بهتری ارائه کنیم و در جایگاه بهتری قرار بگیریم.

 

دیدگاه‌ها