کد خبر : 996416 | 30 آذر 1391 ساعت 12:18 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

طی یک بازی تدارکاتی

الوند همدان به مصاف راهیان کرمانشاه می‌رود

سرمربی الوند همدان با اشاره به تمرینات فشرده و نظم این تیم در تعطیلات نیم فصل گفت: برای اینکه بازیکنان را در شرایط مسابقه نگه داریم امروز طبق برنامه در یک بازی تدارکاتی میزبان راهیان کرمانشاه خواهیم بود.

الوند همدان به مصاف راهیان کرمانشاه می‌رود
رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه پس از تعطیلی بازی‌ها در نیم‌فصل اول یک هفته به استراحت رفتیم، اظهار کرد: از شنبه تمرینات خود را به‌طور منظم و فشرده آغاز کردیم.
وی افزود: تنها مشکل تیم مصدوم بودن 2 بازیکن است که این بازیکنان نیز در حال بهبود هستند.
سرمربی الوند همدان در مورد جذب مهاجم جدید خود در تعطیلات نیم‌فصل گفت: هافبک - مهاجم فصل گذشته ملوان بندر انزلی را توانستیم جذب کنیم که ایشان با حضور در هیئت فوتبال همدان قرارداد 2.5 ساله خود را ثبت کرد و رسماً به عضویت تیم الوند درآمد.
وی ادامه داد: این مهاجم 27 ساله با سابقه چندین دوره حضور در لیگ برتر کشور را دارد و بنده شناخت خوبی از این بازیکن دارم.
طلایی‌منش درباره بازی تدارکاتی امروز این تیم بیان کرد: یک بازی تدارکاتی با راهیان کرمانشاه را امروز برگزار خواهیم کرد تا تیم در شرایط بازی و آمادگی کامل قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه سعی خواهیم کرد از تمام بازیکنان در این بازی استفاده کنیم، ابراز داشت: این بازی ساعت 14 امروز در ورزشگاه قدس همدان برگزار می‌شود.
سرمربی الوند همدان در خصوص اینکه آیا باشگاه به تعهدات مالی خود عمل کرده است یا خیر نیز گفت: باشگاه تعهدات خود را انجام داده است و صد در صد از شرایط باشگاه رضایت داریم.
وی ابراز داشت: کل مجموعه بسیار همدل و هماهنگ بودند و سعی می‌کنیم مصمم‌تر نیم‌فصل دوم را شروع کنیم.
طلایی‌منش در ادامه درباره اینکه آیا به لیگ برتر هم فکر می‌کنند یا خیر نیز بیان داشت: صد در صد به لیگ برتر هم فکر می‌کنیم، نیم‌فصل دوم را فقط به این فکر بازی می‌کنیم که به لیگ برتر برویم.
وی افزود: شرایط نیم‌فصل دوم هم سخت خواهد بود و تیم‌ها نسبت به هم شناخت بیشتری دارند و کاملاً نسبت به هم ارزیابی داشتند.
سرمربی تیم الوند همدان ادامه داد: هر اندازه به پایان فصل نزدیک شویم بازی‌ها سخت‌تر خواهد بود، ما 13 جنگ در نیم‌فصل دوم خواهیم داشت که باید کاملاً تمرکز داشته باشیم تا از هر بازی پیروز خارج شویم و سه امتیاز شیرین را کسب کنیم.
وی درباره شرایط برگزاری در نیم‌فصل اول گفت: برگزاری خوب بود، اگر یک مقدار به شرایط داوری دقت شود و نظارت روی داورها بیشتر شود بهتر است ما این درخواست را از فدراسیون داریم تا با حساسیت بیشتری در چیدمان داوران دقت کنند ولی در کل بازی‌ها منظم برگزار شد.
طلایی‌منش در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا بازیکنان به موقع در سر تمرینات حاضر می‌شوند، گفت: اگر الآن می‌بینید ما دوم هستیم به خاطر این است که نظم و انضباط در تیم ما وجود دارد و با اشتیاق کامل و به موقع بر سر تمرینات حاضر می‌شوند.
وی در پایان گفت: امیدوارم در نیم‌فصل دوم بازی‌های بهتری را انجام دهیم تا بتوانیم دین خود را نسبت به فوتبال همدان ادا کنیم.

دیدگاه‌ها