کد خبر : 998680 | 24 دی 1391 ساعت 19:45 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

حسین چرخابی:

کرانچار به خوبی نقاط ضعف ذوب‌آهن را می‌شناخت

پیشکسوت فوتبال اصفهان بعد از پیروزی سپاهان در شهرآورد اصفهان گفت: به نظرم سرمربی سپاهان به خوبی تیم ذوب‌آهن را آنالیز کرده بود و از نقاط ضعف تیم اصفهانی شناخت داشت.

کرانچار به خوبی نقاط ضعف ذوب‌آهن را می‌شناخت
حسین چرخابی شامگاه یکشنبه بعد از پیروزی سپاهان در شهرآورد اصفهان در برنامه دیدار برتر با اشاره به عملکرد دو تیم در این مسابقه اظهار داشت: به نظر من عملکرد دو تیم در این مسابقه بسیار خوب بود و این بازی از کیفیت قابل توجهی برخوردار بود.
وی ادامه داد: جواهیر سوکای، مهاجم آلبانیایی سپاهان یکی از بهترین بازیکنان این مسابقه بود و بدون شک سرمربی سپاهان حالا و بعد از عملکرد خوب این بازیکن حسرت این را می‌خورد که چرا او را در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا از ابتدا به میدان نبرده است.
وی تصریح کرد: به نظرم اگر سرمربی تیم اصفهانی در همه مسابقات این تیم از این بازیکن جوان در ترکیب اصلی استفاده می‌کرد، او در حال حاضر در صدر جدول گلزنان لیگ برتر و مدعی آقای گلی بود.
وی افزود: به نظرم شناخت خوب سپاهان از ذوب‌آهن دلیل اصلی پیروزی این تیم بود هرچند که نباید فراموش کرد ذوب‌آهن نیز در این مسابقه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.
وی در مورد عملکرد احسان پهلوان، زننده سومین گل ذوب‌آهن نیز اضافه کرد: باید بگویم پهلوان یکی از تعویض‌های خوب فرهاد کاظمی بود و گلزن خوب و آینده‌داری برای این تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها