کد خبر : 998845 | 26 دی 1391 ساعت 12:56 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

غدیری:

برای شکست برق شیرازلحظه‌شماری می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: برای پیروزی مقابل تیم برق شیراز در یاسوج لحظه‌شماری می‌کنیم و برای صدرنشینی در لیگ آزادگان راهی به جز این کار نداریم.

برای شکست برق شیرازلحظه‌شماری می‌کنیم
جمشید غدیری و تنها یک روز قبل از بازی حساس این تیم مقابل برق شیراز در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تمرینات منظم و خوبی را بری این بازی پشت سر گذاشته‌ایم و تقریبا همه ارکان تیم از لحاظ روحی و روانی آماده برگزاری این دیدار هستند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به لزوم تداوم موفقیت‌های چندین هفته گذشته این تیم اشاره کرد و گفت: شش هفته رؤیایی را با تیم شهرداری در لیگ دسته اول فوتبال کشور پشت سر گذاشته‌ایم و اگر یادتان باشد در بحران اوایل نیم فصل نخست به شما گفته بودم اگر شهرداری از این بحران روحی بیرون بیاید به هیچ تیمی در این دوره از مسابقات رحم نخواهد کرد.
وی به تیم برق شیراز و موقعیت کنونی آن اشاره کرد و گفت: به دلیل همشهری بودن خودم با این تیم احترام ویژه‌ای برای آن قائل هستم و در همه حال برای موفقیت فوتبال شیراز دعا می‌کنم.
غدیری تصریح کرد: ولی اکنون تیم من شهرداری یاسوج است و برای پیروزی مقابل هر تیمی از جمله برق شیراز توسط این تیم کوتاهی نخواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج، تیم برق شیراز را یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال کشور معرفی کرد و گفت: این تیم نباید حال و روز کنونی را داشته باشد و معتقدم اگر پنج تیم ریشه‌دار در فوتبال ایران و در سطح شهرستان‌ها وجود دارد یکی از آن‌ها تیم برق شیراز است.
غدیری به نحوه بازی خود با تیم برق شیراز در بازی فردا مقابل این تیم اشاره کرد و گفت: با یک تفکر صد درصد هجومی به مصاف این تیم خواهیم رفت و راهی جز شکست این همشهری خود نداریم.

دیدگاه‌ها