کد خبر : 1588905 | 14 بهمن 1397 ساعت 12:53 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

خوزستانی های لیگ یک بجنبند!

خوزستانی‎های تازه به لیگ یک صعود کرده در معرض خطر سقوط قرار دارند.

خوزستانی های لیگ یک بجنبند!

به گزارش "ورزش سه"، دو نماینده فوتبال خوزستان در رقابت‏های لیگ دسته اول در قعرجدول و به همسایگی یکدیگر یکی از اصلی ترین گزینه های سقوط به لیگ پایین تر هستند. البته باتوجه به حذف دو تیم نفت تهران و سیاه جامگان از لیگ دسته اول و قانون سقوط سه تیم از لیگ یک به لیگ دو و برعکس صعود سه تیم از لیگ دو به لیگ آزادگان در فصل 98-97 تنها یک تیم خطر سقوط را روی خود احساس خواهد کرد.

 
تیم‌های شهرداری ماهشهر و کارون اروند خرمشهر در بازی‌های هفته بیست و یکم مسابقات لیگ دسته اول باز هم برای چندمین هفته متوالی در حسرت کسب پیروزی باقی ماندند. این دو تیم جنوبی در ابتدای فصل با اکبر میثاقیان و داود مهابادی موفق به کسب نتایج مطلوب نشدند و در ادامه هدایت تیم کارون خرمشهر به هومن افاضلی و شهرداری ماهشهر به مجید نامجومطلق سپرده شد اما حضور مربیان جدید هم تا به امروز نتیجه مثبتی برای جنوبی ها به همراه نداشته است.


دو تیم کارون و شهرداری ماهشهر که به تازگی یکی در دومین سال حضور در لیگ آزادگان و دیگری در ابتدای راه حضور در جمع لیگ یکی‏ ها قرار گرفته است مجددا با شرایطی که این روزها با آن روبه رو است گزینه سقوط به حساب می آید. البته این موضوع فقط در خصوص یکی از این دو تیم خوزستانی صحت دارد ولی به هر حال این موضوع برای هر دوی این دو تیم خوزستانی با توجه به همسایگی‎شان در قعرجدول و فرصت کم برای جبران خطرناک است و آنها باید هرچه زودتر خود را از ته جدول کنده و برای فرار به سمت بالا صعود کنند.

 

دیدگاه‌ها