کد خبر : 1611085 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 15:03 | 60.5K بازدید | 0 دیدگاه

ترابی؛ همانی که پرسپولیس می‌خواهد! (عکس)

مهدی ترابی هافبک چپ تیم پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی در مقابل ماشین سازی داشت و در شب تساوی قرمزها، نمره قبولی گرفت.

ترابی؛ همانی که پرسپولیس می‌خواهد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی را می توان جزو 5 استعداد برتر فوتبال ایران در یک دهه اخیر قلمداد کرد. ستاره ای که عنفوان جوانی با پیراهن سایپا در لیگ ایران بازی کرد و چشم ها را مجذوب کرد اما او تا 6 سال پس از اولین بازی در لیگ برتر، پیراهن هیچ تیم دیگری را نپوشید تا دیگر تیم ها از جذب او ناکام بمانند. ولی در نهایت پرسپولیس توانست این ستاره نارنجی پوش را به خدمت گیرد و گام بزرگی را در فصل نقل و انتقالات بردارد.

 

ترابی در اولین بازی های نیم فصل دوم درخشش قابل توجهی در تیم پرسپولیس نداشت اما با ارسال پاس گل در دیدار با استقلال خوزستان نشان داد که می تواند مهره ای موثر در ترکیب قرمزها باشد. او مقابل استقلال تهران نیز پاس گل سه امتیازی را روی سر احمد نوراللهی فرستاد اما حتی این سانتر طلایی نیز چیزی نبود که قرمزها از ستاره شماره 9 خود می خواستند.

 

ولی حالا هافبک چپ تیم پرسپولیس که به حمل توپ و قدرت دریبلینگ خود شهره بود، در دو بازی اخیر این تیم توانسته این ویژگی را به معرض نمایش بگذارد و برای تیمش مثمرثمر ظاهر شود. او البته در مقابل سایپا نیز نمایش خوبی را ارائه کرد اما عملکرد این بازیکن در دیدار با ماشین سازی بسیار بهتر از بازی های دیگر بود.

 

ترابی چندین و چند بار به عمق دفاع ماشین سازی زد و با وجود تراکم بازیکن یکی پس از دیگری سفیدپوشان تبریزی را فریب داد. همچنین او چند شوت پشت محوطه نیز زد که اگر بدشانسی و درخشش ده خسوس نبود، می توانستند تبدیل به گل شوند. در شبی که قرمزها نمایش خوب اما کم دقتی داشتند، ترابی چهره درخشان زمین آزادی بود؛ ستاره ای که با ارسال 3 پاس کلیدی، تاثیر خود را نشان داد و شاید اگر پرسپولیس در این بازی به پیروزی می رسد، درخشش ترابی نیز بیشتر به چشم می آمد.

 

 

درگیری مهدی ترابی و ده خسوس در بازی پرسپولیس و ماشین سازی

 

دیدگاه‌ها