کد خبر : 1599259 | 25 اسفند 1397 ساعت 16:55 | 51.2K بازدید | 0 دیدگاه

خرید جدید رئال و مسدود کردن راه بازگشت خامس

شرایط برای بازگشت خامس به رئال دشوار بود و حالا اوضاع از قبل هم دشوارتر شده است.

خرید جدید رئال و مسدود کردن راه بازگشت خامس

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز هفته ای سخت را پشت سر می گذارد. از یک طرف او با بایرن پس از شکست 1-3 برابر لیورپول از لیگ قهرمانان کنار رفت و از سوی دیگر زیدان هم پس از 9 ماه به رئال برگشت. مهمترین دلیل خامس برای جدایی از رئال زیدان بود و حالا او بازهم به این باشگاه برگشته است.

 

 

1154858

 

 

دو روز پیش و با رسمی شدن انتقال ادر میلیتائو به رئال نیز روزنه های امید خامس برای بازگشت، از بین رفته است؛ چرا که حالا تعداد بازیکنان غیراروپایی(کسانی که پاسپورت اروپایی ندارند) رئال به سه رسیده است. میلیتائو، وینیسیوس و رودریگو سه بازیکن غیراروپایی رئال هستند و خامس هم که پاسپورت اروپایی ندارد، حالا راه بازگشتش به رئال را مسدود می بیند.

 

گفته می شود که خامس علاقه ای برای ماندن در بایرن ندارد و ترجیح می دهد به رئال برگردد. او حالا باید امیدوار باشد که زیدان قید رودریگو را بزند و از سران رئال بخواهد که این بازیکن 18 ساله و آینده دار فعلی سانتوس که قرار است از تابستان به رئال اضافه شود، به صورت قرضی راهی تیمی دیگر شود تا به این وسیله راه بازگشت خامس به رئال باز شود.

خامس از سال 2017 با قراردادی دو ساله و قرضی برای بایرن بازی می کند و بند خرید 42 میلیون یورویی هم در قراردادش گنجانده شده است ولی هنوز مشخص نیست که بایرنی ها قصد فعال کردن این بند را دارند یا خیر.

 

 

1391150

 

دیدگاه‌ها