کد خبر : 1609882 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 08:15 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

در شب درخشش اکرم عفیف؛

السد با انتقام از الاهلی به پرسپولیس رسید

تیم السد قطر به برتری مقابل الاهلی عربستان دست یافت و انتقام شکست دور رفت را از حریف سعودی خود گرفت.

السد با انتقام از الاهلی به پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته پنجم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، تیم السد، قهرمان لیگ ستارگان قطر از ساعت ۲۳:۱۵ دوشنبه شب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه به مصاف الاهلی عربستان، تیم سوم جدول رفت.

 

شاگردان فریرا که از امتیاز میزبانی بهره می‌بردند، بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۹ روی توپ‌گیری عالی اکرم عفیف در میانه زمین و پاس بلند استثنایی او به علی اسدالله، با شوت روی پای چپ دیدنی این بازیکن به گل اول مقابل الاهلی عربستان رسیدند.

 

1403975

 

حملات السد پس از این گل همچنان ادامه پیدا کرد و قطری‌ها موفق شدند در دقیقه ۱۲ با شوت اکرم عفیف از زاویه بسته، گل دوم را برابر الاهلی بزنند و شروع توفانی در این مسابقه داشته باشند.

 

نیمه اول با برتری ۲ بر صفر السد قطر به پایان رسید، اما الاهلی عربستان توانست در دقیقه ۵۱ با گلزنی عمر السوما، ستاره سوری خود از روی نقطه پنالتی، اختلاف را کمتر کند.

 

الاهلی عربستان تا پایان مسابقه تلاش زیادی برای زدن گل دوم و کسب تساوی در قطر داشت، اما در نهایت السد موفق شد انتقام باخت ۲ بر صفر دور رفت را از سعودی‌ها بگیرد و در بازی امشب به پیروزی ۲ بر یک دست پیدا کند تا ۱۰ امتیازی شود و بالاتر از پاختاکور ازبکستان ۸ امتیازی، در صدر جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

 

1403974

 

السد قطر که در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا باید در روز سی‌اُم اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس ایران قرار بگیرد، در صورت کسب یک تساوی برابر سرخ پوشان نیز به‌عنوان تیم اول گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها خواهد شد.

دیدگاه‌ها