کد خبر : 1565067 | 09 آبان 1397 ساعت 10:55 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

اهل شاخه: می‌خواهیم در جمع 6 تیم بالایی جدول باشیم

ماشین سازی با مهاجری عالی شده است

مدافع تیم ماشین سازی تبریز ابراز امیدواری کرد تیمش امروز داماش گیلان را شکست دهد و به دور بعدی حذفی برسد.

ماشین سازی با مهاجری عالی شده است

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ماشین سازی تبریز ظهر امروز در چارچوب رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با داماش گیلانیان دیدار می کند.


محمد اهل شاخه مدافع ماشین سازی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره دیدار گذشته تیمش با نساجی بیان کرد:  این بازی 6امتیازی بود اما واقعا بازی کردن در قائمشهر مقابل آن هم هواداران خیلی سخت بود، آنها از دقیقه یک بازی تا 90 دائما تیمشان را تشویق می کردند که همین فشار زیادی روی تیم ما ایجاد کرد. من فکر می کنم تماشاگران آنها نقش مهمی در نتایجی که تاکنون این تیم مقابل حریفانش کسب کرده دارد حالا هرچند خیلی نتیجه ای به آن شکل نگرفته است اما به نظرم نساجی باید قدر این تماشاگران را بداند.


وی ادامه داد: ما از بعد از هفته ششم و بازی مقابل جام حذفی تا به الان باختی به حریفان نداده ایم که این خیلی برای ماشین سازی خوب است. در واقع این استارت موفقیت ها از جام حذفی برای ماشین سازی خیلی خوب بوده و این هفته هم مقابل داماش قرار است که در جام حذفی بازی کنیم و ان شاالله با شکست آنها به جمع چهار تیم نهایی صعود خواهیم کرد. ما از 4 بازی گذشته مان در 2بازی خانگی 4 امتیاز و 2 بازی خارج از خانه را هم با 2 امتیاز به پایان رساندیم هرچند به اعتقادم فولاد را می توانستیم در اهواز شکست دهیم اما دردقیقه 90 گل خوردیم و نساجی هم که شرایط بازی همانطور که گفتم واقعا سخت بود اما در کل نباختن در خانه حریفان خیلی خوب است.


اهل شاخه همچنین گفت: ماشین سازی با حضور آقای مهاجری خیلی خوب شده و به نظرم حتی ما می توانیم بهتر از این هم باشیم. ایشان خیلی سخت کار می کنند و همه تیم بابت زحمات شبانه روز ایشان سپاسگزار هستند. امیدواریم که با همین روند خوب بتوانیم به جمع 6 تیم بالای جدول اضافه شویم. هرچند 4 بازی سخت مقابل استقلال، پرسپولیس، سایپا، سپاهان و پدیده تا پایان نیم فصل داریم اما مطمئنا تا پیش از بازی مقابل حریفان با آمادگی تیم و اضافه شدن مصدومانمان یک نتیجه خوب را رقم خواهیم زد.


وی درباره جدایی از تراکتورسازی هم تاکید کرد: تراکتور هم یکسری مشکلاتی ایجاد شد که بهتر دیدم در آنجا نمانم و چون آقای مهاجری در تراکتور روی من شناخت داشتند بهتر دیدم که به ماشین سازی بیایم. فکر می کنم حضورم در ماشین سازی انتخاب درستی بوده است.


مدافع ماشین سازی درباره بازی امروز با داماش گیلانیان افزود: بازی سختی داریم. تیم داماش شگفتی ساز رقابت ها است اما در خانه بازی می کنیم و تلاشمان را به کار می گیریم تا بتوانیم با برد در این مسابقه به دور بعدی صعود کنیم.

دیدگاه‌ها