کد خبر : 1610650 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 20:14 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی یا اردشیر؛ دو مربی موفق از دو نسل

پدیده مشهد فردا در هفته بیست و نهم باید در دیداری که می توان آن را به فینال کسب سهمیه تشبیه کرد به دیدار سپاهان اصفهان برود.

یحیی یا اردشیر؛ دو مربی موفق از دو نسل

به گزارش "ورزش سه "، این روزها پای هر محفل فوتبالی که می نشینید  گواهی می دهند که پدیده  در این فصل فارغ از هر جایگاهی که به دست می آورد بهترین نمایش را در طول این فصل ارائه کرده است بهتر از  پرسپولیس ، استقلال ، سپاهان ، تراکتور. این جایگاه  با وجود اینکه  متر و معیار خاصی ندارد برای یحیی گل محمدی یک برگ برنده  بی نظیر است  آن هم در یکی از بهترین لیگ های این چند ساله اخیر که تیم خوب و پر مهره کم نبودند . این عنوان بی شباهت به جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران نیست. از همین رو شاید بتوانیم این فصل را بهترین خاطره یحیی در طی دوران مربیگریش به حساب بیاوریم.

 

خامه روی کیک پدیده در این فصل همان برد در مقابل استقلال تهران در یک ورزشگاه  زیبای مملو از تماشاگر بود تا آن جا که  از آن شب می توان به بازگشت فوتبال خراسان بعد از درخشش ابومسلم مشهد در ادوار گذشته لیگ یاد کنیم . گل محمدی شکستی  بسیار تلخ به استقلال تحمیل کرد تا کور سوی آرزوهای استقلال هم به  یاس تبدیل شود  تا آن جا که دیگر طاقت مسئولان استقلال برای حفظ شفر طاق شد.

 

1404989


 برد مقابل استقلال و سایپا در دو هفته متوالی یک بار دیگر شاگردان گل محمدی  را به جمع مدعیان سهمیه باز گرداند تا آنها فردا در یکی از دیدارهای بسیار حساس هفته بیست و نهم  به مصاف سپاهانی بروند که تنها به سه امتیاز این بازی فکر می کند نه کمتر نه بیشتر. پدیده امشب در ورزشگاه محل برگزاری این دیدار یک تمرین سبک را پشت سر گذاشت به امید  بازی فردا و یک برد با ارزش دیگر در مقابل چشمان تماشاگرانی که می خواهند آسیایی شدن خودشان را جشن بگیرند.
 فردا پدیده برخلاف بازی هفته گذشته مقابل سایپا از محمد قاسمی نژاد و اکبر صادقی در ترکیب تیمش بهره می برد . غیبت دو بازیکنی که در دیدار مقابل سایپا به وضوح حس می شد اما گل محمدی با زیرکی هر چه تمام تر توانست سه  امتیاز شیرین را از گذرگاه قلعه حسن خان با خود به مشهد ببرد.

 

فردا ورزشگاه امام رضا از ساعت 21:30 همزمان با 7 بازی دیگر در نقاط مختلف کشور میزبان  دو مربی موفق از دو نسل  فوتبالی ایران  است .این دو در شرایطی رو در روی هم قرار می گیرند که هیچ کدام حاضر نیستند که یک قدم پایشان را عقب بکشند . تقابل امیر قلعه نویی به عنوان پر افتخار ترین مربی لیگ برتر و یحیی گل محمدی به عنوان موج نو مربی گری که  شکل فوتبالش را همگان می پسندند می تواند به زیبایی های لیگ هجدهم بازهم بیفزاید .

 

دیدگاه‌ها