کد خبر : 1595878 | 12 اسفند 1397 ساعت 12:37 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

تهدید به قتل مدیران کاردیف توسط ایجنت سالا

ویلی مک‌کی، عامل انتقال امیلیانو سالا به باشگاه کاردیف و اجاره‌کننده هواپیمایی که در حال انتقال سالا به انگلیس سقوط کرد و به مرگ او انجامید، مدیران باشگاه کاردیف را به قتل تهدید کرده است.

تهدید به قتل مدیران کاردیف توسط ایجنت سالا

به گزارش "ورزش سه"، ویلی مک‌کی، شخصی که از طرف باشگاه نانت برای پیدا کردن خریدار برای امیلیانو سالا استخدام شده بود و ترتیب انتقال او به باشگاه کاردیف را داده بود، و کسی که هواپیمای حامل سالا را اجاره کرده بود، هواپیمایی که در نهایت سقوط کرد و به مرگ تراژیک سالا منجر شد، مدیران باشگاه کاردیف را به قتل تهدید کرده و در انگلیس خبرساز شده است.

 

بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی تلگراف، مک‌کی که به خاطر نقشش در مرگ تراژیک امیلیانو سالا با اتهاماتی مواجه شده، در تماس با مدیران باشگاه کاردیف تهدید کرده که همه اعضای باشگاه را خواهد کشت. پلیس انگلیس اعلام کرد تهدید مدیران کاردیف به قتل توسط آقای مک‌کی را به صورت جدی بررسی خواهد کرد.

 

1387094

 

بعد از انتقال امیلیانو سالا به باشگاه کاردیف با قراردادی 15 میلیون پوندی، آقای مک‌کی هواپیمایی برای او اجاره کرده بود تا از فرانسه به انگلیس منتقل شود. هواپیمایی که بر فراز کانال مانش سقوط کرد و به تراژدی مرگ نابهنگام سالا منجر شد.

 

بر اساس گزارش تلگراف، درست در زمانی که مراسم یادبود مرگ سالا در زادگاهش آرژانتین در حال برگزاری بوده، مک‌کی در تماس با مدیران باشگاه کاردیف می‌گوید:" اگر پسران من را سلاخی کنید، همه شما را خواهم کشت".

 

اشاره مک‌کین به پسرانش از آنجا است که هر دو پسر او در انتقال سالا دخالت داشته‌اند. پسر بزرگ مک‌کی، مارک یکی از ایجنت‌هایی بوده که در امضای قرارداد سالا دخالت داشته و پسر دیگرش، جک، ترتیب سفر او از فرانسه به انگلیس را داده بوده.

 

بعد از آنکه ادعا شد آقای مک‌کی چه در دیدار حضوری و چه در مکالمات تلفنی، مدیران باشگاه کاردیف را تهدید به قتل کرده، این باشگاه از او رسما شکایت کرده و پلیس اعلام کرده درباره این ادعاها به صورت جدی تحقیق خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها