کد خبر : 1602655 | 16 فروردين 1398 ساعت 18:23 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

ایجنت ایتالیایی

مرد کلیدی در انتقال پوگبا به رئال مادرید

رئال مادرید برای تقویت خط میانی خود روی پل پوگبا تمرکز کرده و قصد دارد ستاره فرانسوی یونایتد را به خدمت بگیرد.

مرد کلیدی در انتقال پوگبا به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، سران منچستریونایتد نیز می دانند که علاقه پوگبا، جدایی و انتقال به رئال مادرید است. در حالی که اوله گنار سولسشر(سرمربی) در نشست خبری اخیر خود عنوان داشت که پوگبا در یونایتد خواهد ماند اما واقعیت چیز دیگری است. ستاره فرانسوی تصمیم خود برای جدایی را گرفته و این را به اطلاع باشگاه نیز رسانده است. در چنین شرایطی باشگاه انگلیسی چاره ای ندارد جز بررسی پیشنهادات رسیده برای پوگبا که قطعا مهمترینش از جانب رئال خواهد بود.

 

 

1395495

 

 

سه سال پیش نیز پوگبا مورد توجه رئال قرار داشت اما زیاده خواهی های یک مرد باعث شد تا همه چیز به بن بست بخورد. مینو رایولا، مدیربرنامه ایتالیایی مشهور پوگبا از همان زمان با باشگاه رئال به مشکل خورده؛ اما ستاره فرانسوی از وی خواسته است که این بار با حل مشکلات موجود، زمینه انتقالش به مادرید را فراهم کند.

در واقع حالا همه چیز به رایولا بستگی دارد و اینکه چگونه مشکلاتش با فلورنتینو پرز (رئیس رئال) را حل خواهد کرد.

 

همچنین سران یونایتد برای نشستن پای میز مذاکره با رئال، شرط و شروطی نیز خواهند داشت. سولسشر به دنبال تقویت تیمش در خطوط حمله و دفاع است و روی گرت بیل و رافا واران، دو ستاره رئال دیدگاه مثبتی دارد. اگر رئال به انتقال هر کدام از این دو بازیکن به یونایتد رضایت دهد، قطعا زمینه برای جذب پوگبا نیز فراهم خواهد شد و اینگونه به نظر می رسد که گرت بیل شانس بیشتری برای ورود به پروسه جذب پوگبا خواهد داشت.

 

 

دیدگاه‌ها