کد خبر : 1557552 | 07 مهر 1397 ساعت 18:55 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

اخطاری که می‌توانست اخراج باشد (عکس)

امید سینک در بازی روز گذشته تیمش با خوش شانسی از اخراج گریخت و با دریافت تنها یک کارت زرد جریمه شد.

به گزارش "ورزش‌سه"،  روز گذشته امید سینک برای اولین بار از ابتدا در ترکیب نساجی مازندران قرار گرفت و 46 دقیقه مقابل سایپا تهران به میدان رفت. او در نیمه اول جنب و جوش بسیاری از خود نشان داد و فعالیت بالایی در ترکیب نساجی داشت.


سینک در اواسط نیمه اول و در میانه میدان خطای شدیدی را بر روی آرمان رمضانی انجام داد و کادر فنی تیم سایپا توقع داشتند که او با کارت قرمز مستقیم جریمه شود اما بیژن حیدری یک کارت زرد مقابل چشمان او گرفت تا این بازیکن از اخراج جان سالم به در ببرد. هافبک جوان نساج‌ها در این صحنه برای تصاحب توپ جدالی را با آرمان رمضانی انجام داد اما با کف پا ضربه‌ای را به گونه مهاجم سایپا وارد کرد و به علت اینکه ضربه‌اش شدت لازم را نداشت با کارت زرد داور جریمه شد. همین تصمیم اعتراض شدید علی دایی را در پی داشت.


سینک در ادامه مسابقه هم به واسطه کرنر عجیبی که داد بار دیگر جنجال آفرین شد تا یک نیمه پر از اتفاق را پشت سر بگذارد. نساجی با همکاری عجیب سینک و میری در صحنه کرنر صاحب یک گل شد که داور مسابقه آن را قبول نکرد.


هافبک سابق پارس جنوبی جم با شروع بازی در نیمه دوم از ترکیب نساجی خارج شد و جای خود را به سجاد عاشوری داد. باید دید در مسابقات آینده هم او می‌تواند با جلب اعتماد نکونام بار دیگر به ترکیب ثابت برسد یا خیر.

 

 


عکس: معین نادری

 

دیدگاه‌ها