کد خبر : 1617982 | 26 خرداد 1398 ساعت 12:06 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل شکایت اوئسکا در ماجرای انتقال قدوس به آمیان

سامان قدوس محروم می‌شود؟

روزنامه اسپانیایی آلتو آراگون مدعی شد باشگاه اوئسکا انتظار دارد بابت شکایتش از انتقال فصل گذشته سامان قدوس، از سوی فیفا به این باشگاه غرامت تعلق بگیرد.

سامان قدوس محروم می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آلتو آراگون اعلام کرد باشگاه اسپانیایی اوئسکا انتظار دارد در روزهای اول هفته آینده حکم فیفا درباره شکایت این باشگاه از انتقال فصل گذشته سامان قدوس، ملی‌پوش کشورمان و بازیکن باشگاه آمیان فرانسه، اعلام شود و بر اساس حکم فیفا به اوئسکا غرامت تعلق بگیرد.

 

این روزنامه اسپانیایی می‌گوید فیفا به احتمال زیاد حکم به پرداخت غرامت به اوئسکا خواهد داد و علاوه بر این، سامان قدوس را هم جریمه خواهد کرد.

 

1413338

 

ماجرا از این قرار است که تابستان گذشته باشگاه اوئسکا با اوسترسوند سوئد به توافق رسید تا سامان قدوس که آن زمان بازیکن اوسترسوند بود به اوئسکا ملحق شود. ولی با اینکه هم اوسترسوند و هم قدوس قرارداد با اوئسکا را امضا کرده بودند باشگاه سوئدی از این قرارداد پا پس کشید و در نهایت قدوس از باشگاه فرانسوی آمیان سر در آورد.

 

بعد از این بود که اوئسکا علیه سامان قدوس و باشگاه اوسترسوند به فیفا شکایت کرد و حالا بر اساس گزارش روزنامه اسپانیایی به نقل از مدیران باشگاه اوئسکا، حکم فیفا درباره این پرونده روزهای اول هفته آینده اعلام خواهد شد.

 

رئیس باشگاه اوئسکا به این روزنامه گفت انتظار دارد حکم فیفا پرداخت جریمه و غرامت از سوی اوسترسوند به اوئسکا و محرومیت سامان قدوس باشد.

 

1413337

 

رئیس باشگاه اوئسکا در این باره گفت:" ما علیه اوسترسوند شکایت کرده‌ایم. نمی‌دانم میزان غرامتی که فیفا مشخص خواهد کرد چقدر خواهد بود ولی به هر حال دریافت این غرامت در شرایط فعلی بسیار به کار ما خواهد آمد. در ضمن خود بازیکن هم جریمه خواهد شد و حتی ممکن است با محرومیت و تعلیق روبرو شود یا ممکن است فیفا حکم دهد که سامان قدوس هم به باشگاه ما غرامت پرداخت کند".

 

رئیس باشگاه اوئسکا می‌گوید سه طرف این ماجرا یعنی باشگاه اوسترسوند، باشگاه آمیان و سامان قدوس، چند ساعت پیش از شروع جلسه کمیته حل اختلاف فیفا با باشگاه اسپانیایی تماس گرفته و خواهان حل و فصل ماجرا بین طرفین شده‌اند. رئیس اوئسکا می‌گوید این درخواست از سوی باشگاه اسپانیایی رد شده و حالا اوئسکا منتظر صدور رای از سوی فیفا است.

 

 

دیدگاه‌ها