کد خبر : 1624495 | 26 تیر 1398 ساعت 14:15 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

مسی ژاپنی به تیم اول رئال نرسید

تاکه فوسا کوبو پدیده 18 ساله ژاپنی که امید می رفت در تیم اول رئال جای بگیرد، در نهایت برای تیم دوم رئال به میدان خواهد رفت.

مسی ژاپنی به تیم اول رئال نرسید

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، کوبو که به مسی ژاپنی معروف است، چندی پیش و در حالی که از بارسا هم پیشنهاد داشت، راهی رئال مادرید شد. او محصول آکادمی فوتبال بارسلونا است ولی به دلیل تخلف سال 2015 این باشگاه در جذب بازیکن زیر 18 سال، به اف سی توکیو پیوست اما پس از اینکه به سن قانونی رسید، بارسا در بازگرداندن او تعلل کرد و کوبو به پیشنهاد خوب رئال پاسخ مثبت داد.

او از هفته گذشته در اردوی پیش فصل رئال در کانادا حضور دارد و بسیار هم خوش درخشیده ولی در نهایت به دلیل تعدد بازیکنان خارج از حوزه اروپای رئال، کوبو در فهرست تیم جوانان رئال نام نویسی شد. همین مشکل برای رودریگو گوئس خرید برزیلی جدید رئال هم وجود دارد.

فده والورده، میلیتائو و وینیسیوس بازیکنان غیراروپایی رئال هستند و این احتمال وجود دارد که والورده به زودی پاسپورت اروپایی دریافت کند و در این صورت رودریگو است که در فهرست تیم اول قرار خواهد گرفت و کوبو فعلا باید منتظر بماند.

ستاره ژاپنی فصل پیش رو برای تیم دوم رئال که زیر نظر رائول هدایت می شود، به میدان خواهد رفت و در صورت نیاز در چند بازی احتمالا کوپا دل ری به تیم اول اضافه خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها