کد خبر : 1618018 | 26 خرداد 1398 ساعت 14:13 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت عجیب ماراکانا برای بازی قطر-پاراگوئه (عکس)

شرایط ورزشگاه تاریخی ماراکانا در آستانه برگزاری بازی قطر و پاراگوئه در کوپا آمه ریکا 2019 برزیل، به هیچ عنوان مطلوب نیست.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته آخرین تمرین تیم های قطر و پاراگوئه پیش از رویارویی با یکدیگر، در ورزشگاه ماراکانا ریودوژانیرو برگزار شد. یک ربع شروع تمرین با حضور خبرنگاران و عکاسان همراه بود و نکته ای عجیب، توجه همگان را به خود جلب کرد.

به فاصله یک روز تا شروع بازی، صندلی های زیادی در بخش شمالی و جنوبی ورزشگاه شکسته شده یا از جا کنده شده بود و حفره هایی سیاه روی سکوهای این ورزشگاه بزرگ و تاریخی خودنمایی می کرد.

نکته جالب اینکه تا یکشنبه هفته گذشته، رقابت های فوتبال لیگ برزیل در این ورزشگاه برگزار می شد و از روز دوشنبه ورزشگاه به برگزارکنندگان کوپا آمه ریکا تحویل داده شده است. ورزشگاهی که محل برگزاری بازی های فلامینگو و کورینتیانس است و به دلیل آشوب هواداران نزدیک به 6 هزار صندلی آن تخریب شده است.

طبق ادعای برگزارکنندگان، کار برای نصب صندلی های جدید شروع شده و قول داده شده است که حداقل 4 هزار صندلی جدید در ورزشگاه تعبیه شود تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه با مشکل مواجه نشوند.

 

 

1413370

 

 

دیدگاه‌ها