کد خبر : 1610647 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 20:02 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

استعفای سخنگوی هیئت مشهد قبل از بازی بزرگ

استعفا دادم ولی برای برگزاری هرچه بهتر آخرین بازی فصل در مشهد کمک می کنم.

استعفای سخنگوی هیئت مشهد قبل از بازی بزرگ

به گزارش "ورزش سه" ، محمدرضا جلوه امروز پس از برگزاری نشست خبری پیش از دیدار تیم های پدیده شهر خودرو و سپاهان به طور رسمی استعفای خود را اعلام کرد.


پس از برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان خراسان رضوی و انتخاب آقای اصولی به عنوان رییس این هیات، متولی برگزار کننده دیدار فردای تیم های پدیده شهر خودرو و سپاهان مورد بحث بود که در گفتگویی با آقای جلوه، سخنگو و مدیر روابط عمومی سابق هیات این موضوع مشخص شد که در این مورد همه چیز از قبل پیش بینی شده است.

 


جلوه در این باره توضیح داد که هرچند به طور قانونی دیگر مسئولیتی ندارد اما برای کمک به دبیر هیات فوتبال در دیدار فردا به کمک آقای چرمچی آخرین دیدار این فصل پدیده شهر خودرو در مشهد را برگزار خواهد کرد تا خللی در برگزاری این مسابقه حساس و مهم به وجود نیاید.

 


آقای جلوه پیش از این و پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان خراسان رضوی در اقدامی حرفه ای از سمت خود کناره گیری کرده بود تا دست رییس جدید را برای انتخاب همکارانش باز بگذارد.
لازم به ذکر است که تا حکم رییس جدید هیات فوتبال استان خراسان رضوی توسط ریاست فدراسیون فوتبال به وی ابلاغ شود، دبیر فعلی هیات مسئولیت امور مربوط به فوتبال استان را بر عهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها