کد خبر : 1625886 | 02 مرداد 1398 ساعت 12:20 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرش عجیب رونالدو روی پلیس چین(عکس)

در جریان تمرین یوونتوس در چین، زمانی که پلیس در حال دستگیری هواداری بود که به زمین چمن وارد شده بود کریستیانو رونالدو با حرکتی عجیب به روی یک پلیس چینی پرید.

پرش عجیب رونالدو روی پلیس چین(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرش کریستیانو رونالدو روی یک پلیس چینی در جریان تمرین یوونتوس در کشور چین، در جریان تور پیش‌فصل این باشگاه ایتالیایی خبرساز شده است. این اتفاق زمانی رخ داد که بعد از ورود یک هوادار چینی به زمین چمن، در جریان تمرین ستاره‌های یوونتوس، پلیس در حال تلاش برای دور کردن او از زمین بود.

 

در جریان تمرین یوونتوس در ورزشگاه المپیک نانجینگ چین، یک هوادار چینی یوونتوس خود را به زمین چمن رساند و سعی داشت به سمت بازیکنان یوونتوس برود. یوونتوس خود را برای دیدار با اینتر در جریان رقابتهای اینترنشنال چمپیونزکاپ آماده می‌کرد که امروز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

 

1421486

 

اما در حالی که پلیس چین در حال دستگیر کردن هوادار چینی برای بیرون بردن او از زمین چمن بود، رونالدو با حالتی شبیه شوخی به معرکه نزدیک شده و روی پلیسی که یونیفرم آبی‌رنگ پوشیده بود پرید. پلیس که از این حرکت رونالدو بهت‌زده شده بود با قیافه‌ای متعجب او را نگاه  کرده و سپس با دست به او اشاره کرد که از آنجا فاصله بگیرد.

 

1421489

 

هوادار چینی که خود را به نزدیکترین فاصله ممکن با ستاره‌های یوونتوس رسانده بود توسط پلیس از زمین بیرون برده شد.

 

1421488

 

در جریان دیدار قبلی یوونتوس در سنگاپور نیز که روز یکشنبه مقابل تاتنهام برگزار شد نیز یک هوادار جوان خود را به زمین رساند و موفق شد برای مدت کوتاهی روی نیمکت کنار رونالدو بنشیند. بعد از آن بود که این هوادار توسط نیروهای امنیت ورزشگاه به بیرون هدایت شد.

 

دیدگاه‌ها