کد خبر : 1501046 | 08 بهمن 1396 ساعت 16:22 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

حذف پیتربرو در روز بد بازیکن ایران- انگلیسی؛

نمره ضعیف تفضلی در آزمون بزرگ

پیتربرو با شکستی سنگین برابر تیم فوتبال لستر سیتی از مسابقات جام حذفی کنار رفت.

به گزارش "ورزش سه"، برتری برابر آستون ویلا با گلزنی رایان تفضلی باعث شد تا نام این بازیکن دوباره در ایران سر زبان ها بیفتد. این بازیکن دو رگه ایرانی- انگلیسی البته در فوتبال انگلستان مورد توجه چند تیم لیگ یکی قرار گرفته بود و هال سیتی پیشنهادی رسمی برای جذب او مطرح کرده بود.


تفضلی روز شنبه در ترکیب ثابت پیتربرو برابر لستر سیتی لیگ برتری قرار گرفت و این شانس را داشت تا با سپری کردن یک روز درخشان، روند پیشرفت خود را کامل کند اما شکست 5 بر یک باعث شد تا تفضلی با نظر کارشناسان دو سایت هواسکورد و سوفا اسکور کمترین نمره را به خود اختصاص دهد.


تفضلی در سایت هواسکورد نمره 6.2 را به خود اختصاص داد تا ضعیف ترین بازیکن تیم خود برابر لستر سیتی باشد و نتواند کمکی به ادامه ماجراجویی این تیم در جام حذفی کند.


شرایط برای این بازیکن در سایت سوفا اسکور بدتر است. کارشناسان این سایت به او نمره 6 را دادند تا این بازیکن دومین بازیکن بد میدان لقب گیرد و دیدار حساس با لستر سیتی برای او تلخ به پایان برسد.


در فاصله 2 روز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن همچنان برای پیوستن به تیم های لیگ یکی انگلستان شانس دارد و می تواند در تیم جدید خود در سطحی بالاتر رویای حضور در ترکیب ایران و جام جهانی را جست و جو کند.

 

1279379

 

1279380

 

1279381

دیدگاه‌ها