کد خبر : 1202963 | 21 بهمن 1393 ساعت 12:58 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

اگر مدیری فوتبالی نباشد باید مشاوران فوتبالی داشته باشد

آذرنیا: اتفاقات این روزهای تراکتور را حدس می‌زدم

حسن آذرنیا یکی از مربیان سابق تراکتورسازی معتقد است وضعیت امروز تراکتورسازان از سال پیش قابل پیش‌بینی بود.

آذرنیا: اتفاقات این روزهای تراکتور را حدس می‌زدم
به گزارش "ورزش سه"، آذرنیا نظرات خود را راجع به این روزهای باشگاه تراکتورسازی اینگونه بیان می‌کند: از سال پیش که کادر مربیان ما متفاوت بود با توجه به اتفاقاتی که می‌ افتاد من پیش‌بینی این روزها را می‌ کردم و می‌ دانستم که چه اتفاقاتی خواهد افتاد. اما دلم می‌ سوزد چراکه ما هر چه داریم از تراکتور داریم، همه ما رفتنی هستیم و این تراکتور است که در نهایت خواهد ماند. الان مردم فقط از این تیم قهرمانی می‌ خواهند و کاش تمام مسوولین و مدیران این تیم دست به دست هم بدهند که بهترین شرایط را ایجاد کنند تا این تیم به قهرمانی برسد نه اینکه بخواهند جلوی موفقیت این تیم سنگ بیاندازند. به عقیده من ایرادی ندارد که یک مدیر فوتبالی نباشد اما باید مشاوران فوتبالی قوی ای داشته باشد که متاسفانه این اتفاق نمی‌ افتد. به هر حال تحلیل من راجع به وضعیت تراکتور صحیح بود و امیدوارم هر چه سریع تر برای دلخوشی این مردم هم که شده، راه درست را بروند.

آذرنیا در مورد رسول خطیبی و مربی وی ادامه داد: رسول با ماشین سازی شروع کرد و فقط با اختلاف یک امتیاز نتوانست به لیگ‌برتر صعود کند. با گسترش فولاد ادامه داد و همه دیدند که وی پتانسیل مربیگری را دارد. حتی به نظر من در تراکتور هم خوب نتیجه گرفته بود. من فکر می‌کنم ادامه حضور خطیبی در این تیم و کسب عنوان قهرمانی با رسول باعث افتخار همه ترک زبان ها بود.

او در مورد وضعیت این روزهای خود گفت: 2 ماه است که با فراز کمالوند در خدمت مجموعه گسترش فولاد هستم، با آمدن کمالوند به تیم گسترش ایشان از مدیریت باشگاه خواست تا من هم به مجموعه اضافه شوم و من هم با توجه به سابقه قبلی با کمال میل به این مجموعه آمدم و مشغول خدمت هستم. شاید باورتان نشود اما کار کردن در گسترش فولاد تبریز با امکانات سخت افزاری که در ایران نمونه است، باعث لذت است.

دیدگاه‌ها