کد خبر : 1242396 | 03 خرداد 1394 ساعت 09:59 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

افتخاری: در خط میانی تیم ملی کمبود می‌بینم

ملی‌پوش اسبق تیم فوتبال ایران و سرمربی فعلی تیم شاهین ونکوور از تفاوت فوتبال ایران و کانادا می‌گوید.

افتخاری: در خط میانی تیم ملی کمبود می‌بینم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سرمربی ایرانی شاغل در فوتبال کانادا در بیان تفاوت‌های موجود میان فوتبال ایران و کانادا گفت: سیستم فوتبال کانادا با ایران کاملا متفاوت است؛ فوتبال ایران از لحاظ استعداد خیلی جلوتر است اما در بخش سخت‌افزاری و مدیریتی خیلی عقب هستیم. در کانادا به بچه‌های کوچک خیلی اهمیت می‌دهند. باید این موضوع کارشناسی شود که چرا با وجود آنکه پول خوبی به فوتبال ما تزریق می‌شود اما این سرمایه‌ها هرز می‌روند؟ مثلا باشگاه‌های ما وارد مسابقات باشگاه‌های آسیا می‌شوند اما در آنجا عملکرد خوبی ندارند.

پیشکسوت فوتبال رشت با گریزی بر خاطراتش از فوتبال محلات، گفت: یادم است قبل از اینکه عضو تیم استقلال رشت شوم، مسابقات گل کوچک محلات در شهرمان برگزار می‌شد که خودم در این مسابقات خیلی فعال بودم و تماشاگران هم خیلی استقبال می‌کردند. در واقع تکنیکم را مدیون مسابقات گل کوچک محلات بودم چون همیشه در حال مسابقه دادن بودیم اما اکنون چنین مسابقاتی در رشت کم رنگ شده است تا جایی که دیدیم تیم داماش گیلان در فصل گذشته به جای اینکه برای صعود به لیگ برتر بجنگد برای بقا در لیگ یک تلاش می‌کرد، مسئله‌ای که هیچگاه در تاریخ ریشه‌دار فوتبال رشت سابقه نداشت.

این هافبک اسبق تیم ملی با اشاره به خلاء موجود در خط میانی تیم ملی ایران نیز گفت: بعد از نسل ما کریم باقری بود که سال‌ها به خوبی آن منطقه را پوشش داد و پس از آن هم جواد نکونام بود امادر این مقطع زمانی، این کمبود را می‌بینم. نمی‌دانم مربیان تیم ملی درباره انتخاب بازیکن قوی از لحاظ تکنیکی و فیزیکی برای جایگزین در این منطقه، چه نظری‌ دارند.

دیدگاه‌ها